پوشیدن لباس سبز پاسداری، به امید شهادت در راه خدا

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی در دیدار استاندار خراسان جنوبی با کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) استان، اظهار داشت: پوشیدن لباس سبز پاسداری افتخاری برای کارکنان سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به اقدام اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجموعه سپاه پاسداران از این تهدیدها و اراجیفی که استکبار جهانی و اتحادیه اروپا بر زبان جاری می‌کند، هیچ نگرانی ندارد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی افزود: به حول و قوه الهی همچنان که در طول ۴۳ سال گذشته محکم ایستادگی و مقاومت کرده و در برابر استکبار جهانی کوتاه نیامده ایم، از این پس هم مصمم و با روحیه جهادی از آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی دفاع خواهیم کرد.

سردار مهدوی تصریح کرد: با این اقدام اتحادیه اروپا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیده که اقدامات ما در اغتشاشات اخیر و دیگر اقدامات مقابله‌ای در برابر تهدیدهای استکبار جهانی مؤثر بوده به همین خاطر برای دفاع و مقابله مصمم‌تر شده‌ایم چرا که تأثیرگذاری اقدامات خود را دیده‌ایم.

به گفته وی؛ به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، هرکجا متوجه شدید دشمن و استکبار جیغ و دادش بلند می‌شود، بیان کننده این است که حرکت و راه شما ضمن اینکه درست است، خسارت‌ هایی را به استکبار زده ‌اید.

وی متذکر شد: نیروهای سبزپوش خراسان جنوبی همانند گذشته با آمادگی فراوان و با روحیه عالی در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در هرجایی که نیاز کشور است آماده فداکاری و ایثارگری هستند و همه عزیزان این لباس سبز را به امید شهادت پوشیده‌اند.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + ده =