در مدیریت مصرف گاز، همچنان سختگیرانه اقدام کنیم

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده امروز با تأکید بر این مطلب در جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان که با حضور ویدئوکنفرانسی فرمانداران همراه بود، خاطرنشان کرد: با رعایت اصل صرفه جویی می توانیم این موج جدید را هم به خوبی و بدون آسیب پشت سر بگذاریم.

وی تصریح کرد: پیش بینی های هواشناسی، کاهش شدید دمای هوا برای استان را نشان می دهد لذا ضروری است که همه با هم برای برون رفت از این مشکل همکاری کنیم.

به گفته وی؛ با همکاری بسیار خوب مردم در روزهای گذشته و همراهی با پویش های مختلف هر خانه یک اتاق گرم و دمای همدلی و… ، پایداری شبکه رقم خورد و ما این ایام سرد را بدون قطعی گاز بخش خانگی پشت سر گذاشتیم.

معاون استاندار با اشاره به تمهیداتی که برای مدیریت شرایط در هفته پیش رو اندیشیده شده، گفت: این هفته برای مدیریت شرایط، مدارس کلاً تعطیل شد و چون در فصل امتحانات مقطع متوسطه بودیم، آزمون ها به تعویق افتاد.

عباس زاده ادامه داد: براساس مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی از شنبه یکم بهمن ماه مدارس مقطع متوسطه اول و دوم برای برگزاری امتحانات طبق برنامه اعلام شده باز است.

وی افزود: مدارس مقطع ابتدایی هم تا پایان روز دوشنبه به صورت غیرحضوری و در بستر شاد، فعالیت خواهند داشت.

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از دایر شدن ادارات از صبح شنبه یکم بهمن ماه گفت و اظهار داشت: فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی با دو شرط کلی از سرگرفته می شود.

عباس زاده تصریح کرد: دو ساعت تأخیر در شروع کار و استفاده از سوخت جایگزین، دو موضوع مهمی می باشد که طبق مصوبه ستاد مدیریت مصرف انرژی در بازگشایی ادارات مورد تأکید قرار گرفته است.

وی متذکر شد: به منظور تضمین تأمین گاز بخش خانگی، هیچ بار اضافه ای را به شبکه وارد نمی کنیم به همین دلیل در همه مشاغل بر استفاده از سوخت جایگزین تأکید داریم.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =