همایش دختران انقلاب در ۶ شهرستان خراسان جنوبی برنامه ریزی شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی فرخنده امروز در نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی برگزاری جشن بزرگ دختران انقلاب که با حضور جمعی از مدیران فرهنگی استان برگزار شد، افزود: مقرر شده به منظور تکریم و نمایش خیل عظیم دختران پایبند به انقلاب اسلامی و با هدف امیدآفرینی و نشاط اجتماعی همایشی تحت عنوان دختران انقلاب در دهه فجر برگزار شود.

وی بیان کرد: این همایش در ۶ شهرستان خراسان جنوبی با حضور بانوان به‌خصوص قشر جوان و نوجوان برنامه‌ریزی شده که از جمله محورهای اصلی آن در کنار برنامه‌های مفرح فرهنگی و هنری، ارائه جایگاه زن قبل و بعد از انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اغتشاشات آبان امسال گفت: شاهد بودیم با وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق و صرف هزینه‌های هنگفت از سوی دشمنان انقلاب و نظام، رویدادهای تاسف‌باری رخ داد که با هوشیاری جوانان انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی همچون گذشته هیچ موفقیتی را به دست نیاوردند.

وی افزود: زنان و مردان این مرز و بوم بار دیگر عشق و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

فرخنده گفت: از مهمترین اهداف این جشن رساندن صدای زنان پایبند به انقلاب به گوش جهانیان بوده که نیازمند پوشش خوب رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی گسترده است و همکاری رسانه‌های استان را می‌طلبد.

بنا به این گزارش همایش دختران انقلاب در شهرستان‌های بیرجند، درمیان، نهبندان، قاینات، فردوس و طبس به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و با همکاری موسسه نور هدایت همزمان با دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =