شرایط خراسان جنوبی با وجود بارش برف و باران بحرانی نیست

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی آخوندی امروز با بیان این مطلب اظهار داشت: همه دستگاه های امدادی هلال احمر، پلیس، حمل و نقل و … از ۱۶ آذرماه در قالب اجرای طرح زمستانه پای کار هستند و به کسانی که در راه های خراسان جنوبی تردد می کنند، خدمات ارائه می نمایند.

وی با تأکید بر این که براساس گزارش هایی که از نقاط مختلف استان تا این لحظه دریافت کرده ایم درحال حاضر شرایط موجود در خراسان جنوبی بحرانی نیست، گفت: آخرین جلسه ستاد بحران استان چهارشنبه گذشته تشکیل شده و در شرایط فعلی نیازی به تشکیل آن نمی باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان این که در شهرستان نهبندان، ارتفاع برف تا ۹ سانتیمتر رسیده، تصریح کرد: تردد در همه راه های مواصلاتی استان در حال انجام است و امکان یخبندان و زیاد شدن سرما برای فردا وجود دارد.

آخوندی عنوان داشت: در ستادهای مدیریت بحران و مدیریت مصرف انرژی استان دستگاه های اجرایی پیشنهادهای خود را درخصوص روند فعالیت ها در روزهای با شرایط خاص، مطرح می کنند و بعد از آن تصمیم لازم توسط اعضا گرفته می شود تا در قالب مصوبه ابلاغ شود.

به گفته وی؛ بر اساس یکی از مصوبات ستاد بحران استان مقرر شد با پیشنهاد مدیر آموزش و پرورش و فرماندار هر شهرستان با توجه به شرایط موجود، نسبت به تعطیلی مدارس تصمیم گیری شود.

وی با بیان این که اگر مشکلی برای مصرف سوخت در خراسان جنوبی به وجود آید در کارگروه مدیریت مصرف انرژی برای استفاده از سوخت جایگزین تصمیم گیری خواهد شد.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =