۲۳ پروژه عشایری خراسان جنوبی با درآمدهای مالیاتی به بهره برداری می‌رسد

علی کریمدادی، مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: ۲۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل درآمد مالیات و عوارض وصول شده سال جاری استان به حساب مناطق عشایری واریز شده است.

وی افزود: این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۲۷ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی تصریح کرد: بدنبال دوره تحول و پویایی ویژه نظام مالیاتی کشور هستیم و در برنامه هفتم توسعه نیز تأمین بودجه جاری کشور از محل مالیات و نقش تنظیم گری مالیات خصوصاً در بخش اقتصادی، مورد تأکید قرار گرفته است.

کریمدادی با بیان اینکه این اطمینان به مردم و فعالان اقتصادی خراسان جنوبی داده می‌شود که مالیات وصول شده در استان صرف امور عمرانی، اجرایی و خدمات عمومی گرد، گفت: از مسئولین و متولیان دستگاه‌های اجرایی نیز انتظار داریم که این خدمات را به مردم اعلام کنند.

بهره برداری از ۲۳ پروژه

محمدابراهیم ابراهیمی سرپرست اداره کل امور عشایر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تعداد ۲۳ پروژه و طرح مناطق عشایری از محل سهم درآمد‌های مالیاتی استان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: بازگشایی ایل راه عشایری، مرمت چاه مالداری و آب انبار، احداث آبشخور دامی، احداث آب انبار و سیستم‌های ذخیره و انتقال آب با اعتباری حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که ۳۴۳ نفر از جمعیت عشایری استان از آن برخوردار می‌شوند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =