ارائه خدمات بهتر از طریق درگاه‌های اینتزنتی و پنجره‌ واحدها

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی قمصریان، مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور عصر امروز در مراسم افتتاحیه این صندوق در استان خراسان‌جنوبی اظهارداشت: خداوند را شاکر هستیم که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد افتتاح این صندوق می‌باشیم.

وی تصریح کرد: رویکرد وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم سرعت‌بخشی به صدور مجوزها و حذف بروکراسی‌ها و جایگزین نمودن سامانه‌های هوشمند و ارائه خدمات بهتر از طریق درگاه‌های اینترنتی و پنجره‌های واحدها است.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور ادامه داد: یکی از این موارد تاسیس این صندوق می‌باشد با توجه به اینکه در گذشته در صورتی که حادثه ای اتفاق می‌افتاد که مشمول بخشودگی این صندوق بود می‌بایست مردم استان به خراسان‌رضوی برای پیگیری پرونده‌ها مراجعه می‌کردند که خوشبختانه با ایجاد این صندوق بسیاری از دغدغه‌های مردم رفع‌ می‌شود.

مردم فرهنگ دوست و قناعت کار خراسان جنوبی

قمصریان با اشاره به اینکه مردم فرهنگ دوست و قناعت‌کار خراسان‌جنوبی مشابه یکان یکان مردم کشورمان فرهنگ استفاده از بیمه‌نامه‌ها را بیش‌از گذشته رعایت و توجه دارند، افزود: به عنوان مجموعه وزارت اقتصاد در خراسان‌جنوبی این قول را می‌دهیم که هر کمکی که بتوانیم در هر زمینه‌ای برای خدمت رسانی بهتر و با کیفیت‌تر خواهیم کرد.

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی بیش‌از یک‌هزار و ۲۰۰ طرح ویژه در ایام الله دهه فجر در یک دهه گذشته در کشور خبر داد.

مدیرعامل صندوق تامین خسارت‌های بدنی کشور با بیان اینکه به اسم آزادی دشمن می‌خواست ریشه آزادی  را بزند و به اسم زن به دنبال بی‌هویت کردن زن ایرانی بودند، خاطرنشان کرد: تفسیر دشمن از زندگی با معیارهای اسلام تطابق ندارد.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =