نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی: امید به آینده انقلاب بسیار است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی ظهر چهارشنبه در دیدار با ائمه جماعت خراسان جنوبی اظهار کرد: در مباحث معرفتی بیش از هر چیز توجه به جایگاه انسان و مسئولیت او از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه یک عالم دینی نیز باید جایگاه و مسئولیت خود را به درستی بشناسد، بیان‌کرد: این مهم را با تأمل در احوالات علمای گذشته چون شیخ مرتضی انصاری می‌توان به دست آورد.

عبادی با اشاره به اینکه دین شامل همه امور حتی فکر و خیال و اندیشه انسان می‌شود، گفت: البته همه مسائل مرتبط با دین به خیمه آن یعنی نماز ارتباط پیدا می‌کند و از این جهت مسئولیت ائمه جماعت اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

وی ادامه‌داد: مهندسی دین از نماز شروع می‌شود و تنها یک عبادت با حرکت‌های مخصوص و مشخص نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نماز بیش از آنکه یک حرکت جسمی باشد، حرکت روحی و روانی است، افزود: همه موضوعات دینی باید از این مجرا به مردم و جامعه منتقل شود.

عبادی با تأکید بر اینکه باید بدانیم یک مسلمان در خانواده، محل کار و اقتصاد و سایر مسائل چگونه رفتار کند؛ گفت: نباید به گونه‌ای باشیم که در مسجد رکوع و سجود را به جا بیاوریم ولی در خارج از مسجد خبری از دینداری و بندگی خداوند نباشد.

وی ادامه داد تحقق کامل آرمان‌ها و اهداف انقلاب و اسلام منوط به رفع موانع و تلاش همگانی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به برخی فتنه‌های دشمن در ۴۴ سال گذشته گفت: با این وجود امید به آینده انقلاب بسیار زیاد است.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 1 =