ملی‌پوش خراسان جنوبی برای اصفهانی‌ها مدال آوری کرد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، پرونده پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی تپانچه و تفنگ زنان کشور در رده سنی بزرگسالان با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در این ماراتن ملی نجمه‌ خدمتی، ملی‌پوش خراسان جنوبی در رشته تیراندازی با تفنگ‌ بادی این‌بار بعنوان ورزشکار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اصفهان سیبل‌ رقابت‌ها را نشانه رفت.

خدمتی در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بادی زنان رده سنی بزرگسالان  با تفنگ بادی با میانگین امتیاز ۶۲۹/۴۰ با کسب مدال طلا بر سکوی نخست رقابت‌ها ایستاد و برای اصفهانی‌ها افتخار آفرینی کرد.

 فاطمه امینی نیز از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان  با میانگین امتیاز ۶۲۹/۳۵ به نایب قهرمانی این رویداد ورزش ملی رسید و فاطمه کرم زاده از باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی با میانگین امتیاز ۶۲۹/۱۰ به مقام سوم دست یافت.

وقتی ورزشکاران شایسته، ملی پوش و حتی المپیکی خراسان جنوبی از حمایت لازم برخوردار نباشند! چاره‌ای جز شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در قالب تیم‌های باشگاههای سایر استانها ندارند.

پیش از نیز ورزشکاران رشته‌های دو ومیدانی، ووشو و تنیس روی میز خراسان جنوبی بنام استانهای دیگر در مسابقات قهرمانی و لیگ‌برترهای‌ کشور شرکت کرده و مدال‌های رنگی را برای آن استانها بدست آورده اند.

امید است؛ مسئولان اداری، ورزشی و بخش خصوصی خراسان جنوبی در این خصوص تاملی‌ کرده و با حمایت‌های معنوی و مالی خود جلوی مهاجرت‌های ورزشی استان را بگیرند.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + شش =