استاندار خراسان جنوبی: مردم درباره آرمان و ارزش‌های انقلاب با کسی شوخی ندارند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، همزمان با سراسر ایران اسلامی و ایرانیان دوستدار انقلاب اسلامی در جهان راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ به عنوان اولین رخ داد ملی قرن حاضر در همه نقاط خراسان جنوبی برگزار شد.

این اجتماع های عظیم مردمی که با حضور پرشور خراسان جنوبی ها در همه نقاط استان همراه بود همه به میعادگاه ها حضور آمدند و با هم به پیوستن صفوف مسیرهای تعیین شده برای راهپیمایی را نیز پیمودند.

در این اجتماع عظیمی مردم که با همراهی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار، امامان جمعه شیعه و اهل تسنن و حضور بی مثال مردم استان همراه بود رژه نیروهای خودرویی و موتوری نیروهای مسلح نیز انجام شد.

همچنین سخنرانان نیز سخنانی در مورد اهمیت پیروزی انقلاب اسلامی ایراد کردند و در پایان نیز قطعنامه ای جشن پیروزی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران قرائت شد.

دلیل دشمنی آمریکا و…

جواد قناعت استاندار خراسان‌جنوبی هم امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ در بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: برخواستن ندای استقلال و باج ندادن ملت ایران علت دشمنی آمریکا و اتحادیه اروپا با انقلاب اسلامی و ملت ایران است.

وی افزود: دلیل دیگر، این‌که منطقه غرب آسیا دست آمریکا است و انتقال پیام نرم انقلاب اسلامی به اقصی نقاط دنیا به ویژه غرب آسیا است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: آمریکا با استقلال، عزت و سایر مسائل کشور ما خیلی دشمنی کرده و از برخی ضعف‌های ما سوء استفاده و خیلی از مشکلات را برای ما ایجاد کرده است.

قناعت عنوان کرد: اما مردم طی این چهل و چهار سال به ویژه ماه‌های اخیر نشان دادند اگر دشمنی هم باشد در خصوص آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌ها با کسی شوخی ندارند و همچنان مانند سال ۱۳۵۷ پای نظام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: پیام حضور امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اعتماد مردم به نظام و پاسخی دندان شکن به نظام سلطه است.

حماسه باشکوه

 سید محمد حسینی، نیز پیش از ظهر شنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم مؤمن و انقلابی خراسان جنوبی امروز مانند تمام کشور حماسه باشکوه آفریدند و مرز خود را با بدخواهان نشان دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: از ابتدای انقلاب حوادثی تحت شعارهای قومیتی، ترور و … توسط بدخواهان شکل گرفت ولی مردم همواره شعار وحدت دادند.

حسینی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن هر ساله برای ما مهم بوده است ولی امسال به واسطه اغتشاشات اخیر اهمیت دوچندانی پیدا کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با رأفت اسلامی جوانانی که در اغتشاشات پاییز از سر احساسات جرایمی را مرتکب شدند مورد عفو قرار دادند که بسیار ارزشمند بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از آنجایی که توکل ما بر خدا است و مردم نیز در صحنه حضور دارند انقلاب پایدار می‌ماند.

حسینی افزود: کسی منکر مشکلات و سختی‌ها در کشور نیست ولی جز در داخل ایران اسلامی چه کسی می‌خواهد این مسائل را رفع کند.

پایان پیام/ ۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − ده =