حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه‌های دشمنان را شکست داد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد حسینی پیش از ظهر شنبه در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مردم مؤمن و انقلابی خراسان جنوبی امروز مانند تمام کشور حماسه باشکوه آفریدند و مرز خود را با بدخواهان نشان دادند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: از ابتدای انقلاب حوادثی تحت شعارهای قومیتی، ترور و … توسط بدخواهان شکل گرفت ولی مردم همواره شعار وحدت دادند.

حسینی ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن هر ساله برای ما مهم بوده است ولی امسال به واسطه اغتشاشات اخیر اهمیت دوچندانی پیدا کرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی با رأفت اسلامی جوانانی که در اغتشاشات پاییز از سر احساسات جرایمی را مرتکب شدند مورد عفو قرار دادند که بسیار ارزشمند بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از آنجایی که توکل ما بر خدا است و مردم نیز در صحنه حضور دارند انقلاب پایدار می‌ماند.

حسینی افزود: کسی منکر مشکلات و سختی‌ها در کشور نیست ولی جز در داخل ایران اسلامی چه کسی می‌خواهد این مسائل را رفع کند.

ایران هیچگاه به عقب بر نمی‌گردد

وی با تأکید بر اینکه ایران هیچگاه به عقب برنمی گردد، ادامه داد: مردم هیچگاه ذلت در دوران پهلوی را فراموش نمی‌کرده و ذره‌ای از انقلاب و آرمان‌های شهدا فاصله نخواهند گرفت.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه شعار انقلاب به مظلومان عالم رسیده است، ادامه داد: ما نقشه‌های دشمن در غرب آسیا را خنثی کردیم.

حسینی با تأکید بر قدرت نظامی ایران گفت: قدرت‌های عالم برای استفاده از پهبادهای ساخت ایران صف کشیده‌اند.

وی با تشکر از مردم خراسان جنوبی برای حمایت از دولت مردمی و تحول خواه آیت الله رئیسی اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته و دوران دولت سیزدهم اقدامات بسیار ارزشمندی برای رفع مشکلات مردم انجام شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروز قوای سه گانه برای رفع مسائل همدل هستند، گفت: مشکلی نیست که در جامعه به وجود آید و رئیس جمهور و دولت بخواهند از کنار آن بگذرند.

حسینی بیان کرد: هفت هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می‌کند که اراده دولت بر حمایت از این شرکت‌ها است.

وی با اشاره به تسهیل روابط دولت با کشورهای همسایه گفت: برخی می‌پرسند که چرا به عضویت ایران بر شانگهای افتخار می‌کنید.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به برخی از نتایج عضویت ایران در سازمان شانگهای در رونق اقتصادی کشور ادامه داد: کافی است بدانیم که ۳۵ درصد جمعیت جهان در هند و چین زندگی می‌کنند و ارتباط تجاری با این کشورها چه ثمراتی خواهد داشت.

استکبار خطا کند پاسخ دندان شکن خواهد گرفت

حسینی با تأکید بر اینکه ممکن است در عملکرد مدیران میانی ضعف‌هایی باشد، افزود: اما مدیران رده بالای دولت تلاش بر خدمت مستمر دارند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم سرمایه‌های اجتماعی را افزایش می‌دهد، بیان کرد: حتی در دوران اغتشاشات شاهد خدماتی چون افتتاح نیروگاه برق و راه آهن خاش بودیم و این مسیر ادامه خواهد داشت.

حسینی ادامه داد: چند ماه قبل بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت می‌خواهیم ایران را آزاد کنیم در حالی که زمان تصمیم‌گیری برای ملت ایران توسط بیگانگان گذشته است.

معاون رئیس جمهور با تاکید بر اینکه زمانی که آمریکا برای ایران وزیر و مسئول… تعیین می‌کرد گذشته است، گفت: امروزه اگر استکبار و به ویژه آمریکا علیه ایران خطا کند با پاسخ کوبنده نیروهای مسلح ما مواجهه خواهد شد.

وی با بیان اینکه در راستای رشد اقتصادی خواهان تقویت بخش خصوصی قوی هستیم، اظهار کرد: برای پیشرفت کشور تنها مدیریت جهادی دولت و مدیران کافی نیست، بلکه همت مردم و بخش خصوصی نیز لازم است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت از نقد استقبال می‌کند، یادآور شد: در موضوع مولد سازی می‌خواهیم دارایی‌های بلااستفاده را نه در هزینه‌های جاری بلکه در زمینه پروژه‌های نیمه تمام و ضروری مورد استفاده قرار دهیم.

انتهای پیام/۳۵۳۶


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + ده =