معاون پارلمانی رئیس جمهور: احیای سه هزار کارگاه و کارخانه/دولت ارتباط گسترده‌ای با مردم دارد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمد حسینی عصر شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: انگیزه فوق‌العاده‌ای برای حضور در خراسان جنوبی و ابراز ارادت به علما و مردم این دیار داشتم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از رئیس جمهور درباره پروژه‌های انجام شده در خراسان جنوبی طی ایام دهه فجر بیان کرد: در یک سال و نیم گذشته دولت نشان داده که عزم او برای خدمت رسانی به مردم جزم است.

حسینی با تأکید به همراهی خوب دولت و مجلس و به ویژه نمایندگان مردم خراسان جنوبی ادامه داد: همگرایی خوبی بین قوای سه گانه برای حل مشکلات مردم وجود دارد.

وی بیان کرد: در خراسان جنوبی با محوریت آیت الله عبادی فضای بسیار خوبی از حیث کار و تلاش و فعالیت وجود دارد که این مسئله به مردم نیز دلگرمی می‌دهد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: از دیرباز نیز علما و بزرگان محور هر شهر و منطقه بودند که زمینه انسجام را در آن خطه به وجود می‌آوردند.

حسینی با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این موضوعات نشان می‌دهد که مردم از اصل نظام و انقلاب حمایت کرده و این راهپیمایی بزرگ را به یک رزمایش و مانور قدرت تبدیل کردند.

وی بیان‌کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مسئولیت و وظیفه مدیران را برای رفع مشکلات دوچندان می‌کند چرا که اصل تحریم‌های دشمن برای فشار بر مردم و فاصله انداختن بین آنان و مدیران و مسئولان بوده است.

معاون پارلمان رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت سیزدهم ارتباط گسترده‌ای با مردم دارد، اظهار کرد: حضور دولت در استان‌ها و حتی در مناطق روستایی نه برای دلجویی و تفقد بلکه برای شناسایی مشکلات هر منطقه و رفع آن است.

حسینی بیان‌کرد: در دولت سیزدهم بالغ بر سه هزار کارگاه، کارخانه و مرکز تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده است که این موارد موجب امید بخشی در جامعه می‌بخشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت به دنبال رفع فقر، محرومیت و فاصله طبقانی است، ادامه‌داد: درباره عدالت محوری در پرداخت حقوق‌ها نیز برنامه‌هایی تدوین شده است تا فاصله نامعقولی در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران وجود نداشته باشد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تحول دولت در حوزه روابط بین‌المللی یادآور شد: رئیس جمهور به زودی (طی هفته جاری) به چین سفر خواهد کرد و قبل از آن نیز به تاجیکستان، قطر، عمان و بسیاری از کشورهای همسایه سفر کرده‌اند.

حسینی با بیان اینکه دولت سیزدهم یک دولت ولایی است، افزود: ولایتمداری و تبعیت از رهبری در بین اعضای دولت سیزدهم یک اعتقاد است و برای اجرای رهنمودهای رهبری برنامه دارند.

وی گفت: یکی دیگر از موفقیت‌های دولت سیزدهم این است که جلوی فرار مالیاتی را گرفت.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − نه =