کارشناس فرهنگی: امروز نیازمند حاج قاسم‌های عرصه‌ تولید و اقتصاد هستیم/انقلاب مستظهر به حمایت مردم است

حجت‌الاسلام «علیرضا حسینی»، کارشناس فرهنگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: آنچه سبب ماندگاری و بقای نظام اسلامی شده و خواهد بود، این است که این انقلاب مستظهر به حمایت و همراهی آحاد مردم بوده و است و دیگر اینکه، هدایت و راهبردهای کلی این نظام توسط فقیه و مرجع دینی و سیاسی (ولایت فقیه ) ترسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه به طور قطع بدون ریشه‌کن کردن فساد و از بین بردن رانت و تبعیض و کوتاه کردن دست سهم خواهان جناحی، هیچ پیشرفتی  نخواهیم داشت بلکه روز به روز هزینه های بیشتر مادی و معنوی از جیب مردم کسر و به کیسه فساد طلبان و سوءاستفاده کنندگان سرازیر خواهد شد، افزود: مطمئن باشیم تا گذرگاه‌های فساد خیز تخریب و کنترل نشود راه برای تولیدکنندگان واقعی، مولد سازان دانش بنیان و جوانان دلسوز و انقلابی گشوده نخواهد شد.

این کارشناس فرهنگی یادآور شد: نقش نهادهای انقلابی به حدی چشم گیر و اثربخش بوده که دشمن نیز به این نقش پی برده و با تحریم و تخریب نهادهای انقلابی از جمله بسیج و سپاه و نهاد روحانیت، قصد کم اثر کردن این نهادهای خدمت رسان را دارد و در این راه هزینه های سرسام آوری را صرف کرده‌ و می کند و ای کاش متولیان رسانه و فضای مجازی به عمق استراتژی دشمن پی ببرند و در جهت خنثی سازی نقشه دشمن تلاش رسانه ای داشته باشند و البته لازم است راهبری و هدایت جریان رسانه ای کشور دست نیروهای با ذوق و انقلابی باشد.

حسینی گفت: سردار شهید سلیمانی در مقام اطاعت محض از ولی فقیه بود، ضمن اینکه گوش به فرمان رهبری بود و هیچ وقت از رهبری برای خودش هزینه نمی کرد.

رفتار و مکتب حاج قاسم الگویی موفق

وی ادامه داد: رفتار حاج قاسم و مکتب سلیمانی می تواند الگوی موفقی در زمینه تقویت بنیان امت اسلام و مایه دلگرمی رهبری نظام باشد و این الگو در جنگ اقتصادی و فرهنگی هم قابل پیاده سازی است.

کارشناس فرهنگی بیان داشت: امروز به حاج قاسم های عرصه‌های معیشتی و تولید و اقتصاد هم نیاز داریم.

حسینی اضافه کرد: متاسفانه یکی از نقاط قوت دشمن و نقاط ضعف ما، همین رسانه و فضای مجازی بوده و ما در هر دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری در عرصه رسانه آن گونه که باید پیشرفتی نداشتیم و لازم است برای تقویت و انتشار اندیشه امام (ره)، رهبری و تبلیغ مبانی مکتب سلیمانی و همچنین برای خنثی سازی این سلاح مخرب دشمن، ما هم به ابزار رسانه ای قوی و با کیفیت مسلح و مسلط باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  به طور قطع دشمن از این که پیشرفت‌های انقلاب و حقایق جبهه مقاومت برای مردم روشن شود هراس دارد و سعی دارد با مغالطه، جنگ روانی و با تکیه بر فضای مجازی رسانه ای حقیقت را وارونه جلوه داده و مردم را از انقلاب و ادامه مسیر ناامید کند.

پایان پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =