استاندار خراسان جنوبی: راهبرد دشمن، ایجاد اختلاف است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار فارس از درمیان، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این مطلب در نماز جمعه اهل سنت شهر اسدیه که با حضور نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی همراه بود، ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح دستاوردهای نظام و نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در این توفیقات پرداخت و اظهار داشت: ان شاء الله خداوند به مقام معظم رهبری سلامت عنایت بفرماید و شاهد فتح روزافزون قله های گوناگون در جهان در عرصه های مختلف باشیم.

وی با بیان اینکه شرایط خاص، مهم، حیاتی و سرنوشت سازی را سپری می کنیم، تصریح کرد: برگ مهمی از تاریخ انقلاب و منطقه در عرصه های جهانی در حال ورق خوردن است.

به گفته وی؛ دنیا در حال تلاطم است و ملت های بیدار جهان اسلام از مظلومیت و از سلطه آمریکای جهانخوار، انگلیس و رژیم صهیونیستی بیرون خواهند آمد.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که صهیونیست ها و غربی ها هیچ وقت اجازه ندادند کشور های اسلامی پیشرفت کنند، اظهار داشت: هدف دشمن نابود کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران است، و در همین راستا آمریکا هر سال خباثت های بیشتری را علیه ایران اجرایی می کند که مهمترین علت آن هم  برخاستن ندای استقلال از سوی ایرام و باج ندادن به مستبدان است.

قناعت با اشاره به دسیسه های معاندان از ابتدای انقلاب، خاطر نشان کرد: دشمن چون نتوانست از طریق تسلیحاتی به اهداف شوم خود دست یابد و به خواسته های خود برسد، از طریق فضای مجازی وارد شد.

به گفته وی؛ دشمن از طریق فضای مجازی، اختلاف شیعه و سنی را دنبال می کند و درپی بروز گسل، شکاف و فاصله بین نسل هاست.

وی اختلاف بین قومیت ها را راهبرد دشمن خواند و تصریح کرد: تنوع قومیتی فرصت مناسبی برای کشور ماست که اگر بصیرت نداشته باشیم از این فرصت، سوء استفاده می شدد.

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: دشمن بدنبال ایجاد ناامیدی و بی اعتمادی بین حاکمیت و مردم است و می‌خواهد از این طریق بین مردم و حاکمیت اختلاف ایجاد کند.

قناعت تأکید کرد:ایران تنها کشوری لست که جلوی شرق و غرب ایستاده و مردم آن در تعیین سرنوشت خود نقش دارند.

وی با اشاره به هدف دشمن مبنی بر تجزیه فلسطین، یمن، سوریه و عراق، گفت: ایران نه تنها نگذاشت این اتفاق بیفتد که امروزه شاهد ارسال پیام نرم انقلاب اسلامی به اقصی نقاط جهان هستیم.

مقاوم در مقابل زورگویی ها

به گفته وی؛ امروز شیعه و سنی در کشورهای فلسطین، سوریه، عراق، یمن با محوریت مقام معظم رهبری در مقابل زورگویی های استکبار ایستاده است.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که ایران یکپارچه و واحد با حضور تمام قومیت ها و مذاهب را دوست داریم، گفت : وظیفه ما حفظ اتحاد و وحدت ملی است که انگلیس برای بر هم زدن آن نقشه کشیده است.

به گفته وی؛ نباید اجازه دهیم اختلافات سیاسی و نظری منجر به سوء استفاده دشمن شود.

قناعت، ۲۲ بهمن را مظهر حضور مردم و اتحاد ملی و وحدت ملی خواند و خاطر نشان کرد: مردم در سراسر نقاط کشور در شهرها و روستاها پای کار خواهند آمد و حماسه بزرگی را خلق خواهند کرد.

وی تأکید کرد: در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وحدت ایرانیان به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.

استاندار با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان درمیان، گفت: پروژه دوبانده سازی جاده بیرجند- اسدیه امروز کلنگ زنی شد و در ردیف اعتبارات ملی قرار گرفت و هر سال بودجه خواهد داشت.
قناعت ادامه داد: فرماندار به جهت سرکشی از مناطق طی۱۰ ماه گذشته حدود ۱۲۰ روستا را سرکشی کرده است.

وی افزود: امروز و در این محل اسناد ۳۷۳ قطعه از اسناد اراضی لچکی بعد از ۲۵ سال واگذار شد.

پایان پیام/۳۶۳۵

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =