کمک ویژه دولت به شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ حمایت ها و کمک های ویژه ای به شهرداری ها و دهیاری های استان تزریق نموده است.

وی با اشاره به این که مهمترین کمک دولت، تأمین بخشی از ماشین آلات مورد نیاز شهرداری ها و دهیاری ها بوده، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع ۱۲ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به شهرداری ها و دهیاری های استان تخصیص یافته است.

به گفته وی؛ این ماشین آلات به شهرداری های خوسف، قاین، بشرویه، طبس، شوسف، مود، زهان، بیرجند، باغستان، ماژان، طبس و اسفدن اختصاص یافت.

معاون استاندار ادامه داد: مهمترین این ماشین آلات، یک دستگاه خودروی آتش نشانی سنگین با تجهیزات به‌روز است که ارزش ریالی آن ۳۵ میلیارد تومان می باشد.

عباس زاده تأکید کرد: ۴ دستگاه خودروی آتش نشانی نیمه سنگین، ۲ دستگاه شاسی حمل زباله نیمه سنگین، ۳ دستگاه لودر، یک دستگاه بکهولودر و یک دستگاه بیل زنجیری از جمله ماشین آلات اهدایی به استان در سال جاری است.

وی با ذکر این نکته که ارزش ریالی این ماشین آلات ۴۳۴ میلیارد ریال می باشد، اظهار داشت: اعتباری که شهرداری ها برای این حجم از ماشین آلات پرداخته اند، حدود ۲۳ میلیارد ریال می باشد.

معاون استاندار، تأمین البسه ایمنی و تجهیزات فردی را از دیگر نیازهای شهرداری ها برای تجهیز آتش نشان ها عنوان کرد و گفت: در همین راستا و پیرو پیگیری های صورت گرفته اخیراً با مساعدت و حمایت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ۱۲ دست لباس و تجهیزات فردی آتش نشانی به شهرداری¬های استان تخصیص یافته است.

عباس زاده خاطرنشان کرد: ارزش ریالی این تجهیزات که در حال واگذاری است، ۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال می باشد.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =