رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی: رونق تولید و اشتغال نیازمند نگاه حمایتی مدیران است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرحند، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی استان اظهارداشت: وجود ظرفیت‌های مختلف در عرصه‌های معدنی، کشاورزی و میراث فرهنگی استان زمینه کار و تلاش فراهم است.

وی افزود: اما برخی مدیران خراسان حنوبی با اجرای سختگیرانه قوانین از نگاه حمایتی غافل شده‌اند که موجب فرار سرمایه و سرمایه‌گذار از استان می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: باید ضمن اجرای قانون نگاه حمایتی هم در موضوعات مختلف دنبال شود تا شاهد رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.

حجت الاسلام موحدی راد یادآور شد: با توجه به شرایط خاص حاکم بر وضعیت اقتصادی کشور باید براساس تاکیدات سران سه قوه، همه کارگزاران و مسوولان اجرایی سیاست‌هایی را در نظر بگیرند تا در حوزه تولید و صنعت از اشتغال و کارآفرینی حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد: هر کارگاه و واحد تولیدی که خراسان جنوبی تعطیل شود، مشکلات عدیده‌ای بر جامعه تحمیل می‌شود که افزایش جرم و جنایت یکی از اثرات سوء آن است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی گفت: رونق تولید و اشتغال نیازمند نگاه حمایتی مدیران است تا شاهد جذب و ماندگاری سرمایه‌گذاران در استان باشیم.

حجت‌الاسلام موحدی‌راد متذکر شد: طرح گردشگری در اسلامیه فردوس با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سال ۱۳۹۸ به خاطر مشکل زمین و اختلاف با راه و شهرسازی معطل مانده و نیازمند حمایت بوده لذا تلاش می‌شود زمین مورد نیاز پروژه به سرمایه‌گذار واگذار شود.

وی اظهارامیدواری کرد: سرمایه‌گذار هم با این مساعدت پروژه را تکمیل تا زمینه اشتغال حدود ۶۰ نفر در این مجموعه فراهم شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: کارخانه سوله‌سازی فعال در شهرک صنعتی بیرجند نیازمند تخصیص زمین برای طرح توسعه است که مصوب شد با مساعدت شرکت شهرک‌های صنعتی به صورت نقد و اقساط زمین واگذار شود و با اجرای این طرح توسعه، تثبیت اشتغال ۸۰ نفر رقم می‌خورد.

حجت الاسلام موحدی راد با اشاره به کم‌برخوردار خراسان جنوبی و نیازمند حمایت همه جانبه افزود: مدیران باید با نگاه مساعد در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و حوزه صنعت گام بردارند و اگر جایی قوانین و مقررات دست و پا گیر وجود دارد می‌توان با استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع یا ستاد اقتصاد مقاومتی موضوعات را مطرح کرد تا مشکلات حوزه صنعت و اشتغال رفع شود.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هفت =