کمک ۲ میلیاردی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان خراسان جنوبی

مهدی قمری، دبیر اجرایی سی و یکمین جشن مردمی گلریزان در خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بعد از سه سال این جشنواره مردمی بصورت عمومی در سالن ورزشی مخابرات بیرجند برگزار شد و خیران نیک اندیش کمک شایسته‌ای را برای نشاندن لبخند بر کودکان و دانش‌آموزان بی بضاعت از خود به یادگار گذاشتند.

وی افزود: خیران نیک اندیش و مردم شریف خراسان‌جنوبی در جشن گلریزان بیش از دو میلیارد تومان کمک نقدی را متعهد شدند.

 دبیر اجرایی جشن گلریزان خراسان جنوبی تصریح کرد: در جشن گلریزان پارسال که با محدودیت ویروس منحوس کرونا برگزار شد خیران یک میلیارد تومان کمک کرده‌ بودند.

قمری با اشاره به اینکه در جشن گلریزان نهاد‌های دولتی، بخش صنعت، صنوف و مردم مشارکت داستتد، گفت: این کمک‌ها برای تهیه لباس ویژه عید برای کودکان و دانش آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: ۴۵ درصد کمک‌ها برای کودکان و دانش آموزان مقطع ابتدایی، ۳۵ درصد برای دانش آموزان بخش متوسطه اول و ۲۵ درصد برای دانش آموزان متوسطه دوم صرف خرید لباس عیدانه خواهد شد.

دبیر اجرایی جشن گلریزان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پارسال ۶ هزار و ۳۰۰ دست لباس برای کودکان و دانش آموزان نیازمند استان از محل کمک‌های جشن گلریزان تهیه شد که ۵۰ درصد آن در بیرجند و حومه و ۵۰ درصد آن‌ها در سایر نقاط استان توزیع شد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − یک =