۱۱۶ سارق و مالخر در خراسان جنوبی دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید اظهار داشت: در پی تدابیر و دستورات ویژه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین مطالبات مردمی مبنی بر مبارزه با سرقت، طرح عملیاتی دستگیری و مقابله با سارقان و خریداران اموال مسروقه در استان خراسان جنوبی اجرایی شد.

وی افزود: اجرای این طرح به صورت ویژه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و شهرستان‌های تابعه همچنین با همکاری و تعامل سایر یگان‌های انتظامی و عملیاتی انجام شده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در پایان اجرای این طرح با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه، کارآگاهان پلیس موفق به دستگیری ۹۷ نفر سارق و ۱۹ مالخر شدند که سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های بعمل آمده به ۱۵۸ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در مجموع ۱۱۶ نفر از سارقان حرفه‌ای و مالخران دستگیر شدند که از این تعداد ۸۴ نفر سابقه‌های مکرر سرقت داشتند و در این خصوص متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید افزود: یکی از وظایف پلیس برخورد با بی‌نظمی و مقابله با هنجارشکنان در جامعه است که پلیس در این راستا مصمم است و به افرادی که باعث بروز نا امنی و ایجاد بی‌نظمی در جامعه شوند، اجازه جولان نخواهد داد.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 12 =