رقابت دارترهای‌ خراسان جنوبی برای جهانی شدن

علیرضا علیزاده، رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در مرحله دوم مسابقات رنکینگ‌آزاد انتخابی تیم ملی دارت جام منتظران، ورزشکاران استان سیبل رقابت‌ها را نشانه می‌روند.

وی افزود: این ماراتن ملی به میزبانی استان فارس در شهر شیراز از امروز در دو بخش بخش بانوان و آقایان آغاز شده و به مدت دو روز ادامه می‌یابد تا مسافران رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ دانمارک مشخص شوند.
 
رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان جنوبی تصریح کرد: در مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی دارت کشورمان ابوالفضل علیزاده در این دوره از رقابت ها او که در بخش بزرگسالان اولین مرحله این ماراتن ملی با گردن آویز نقره بر سکوی دوم ایستاد، هماورد برترین‌ایران می‌شود.

علیزاده یادآور شد: زهرا رجبی از شهرستان طبس خراسان‌جنوبی که در مرحله نخست مسابقات قهرمانی دارت بانوان بزرگسال کشور با نشان برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها قرار گرفت، در این رویداد ورزشی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی هنرنمایی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین زهرا مومن که پیش از این در مسابقات قهرمانی دارت کشور خوش درخشیده‌ و مدال‌های رنگی را برای خراسان‌جنوبی به ارمغان آورده است، در مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی دارت کشور جام منتظران‌ به مصاف برترین‌های ایران می‌رود.

پایان‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 3 =