روند کیفی‌سازی گروه‌های جهادی در خراسان‌جنوبی دنبال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمد رضامهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی امروز در دیدار مجمع جهادگران استان با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ضمن تشکر از گروه‌های جهادی فعال در  استان اظهارداشت: خوشبختانه امروز گروه های جهادی جایگاه خود را روز به روز بیشتر در سطح جامعه و در عرصه های مختلف پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه حرکتی که در راستای کمی و کیفی‌سازی گروه‌های جهادی در استان آغاز شده را به عنوان یک اصل در سال آینده با هیمن دو محور کمی و کیفی دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: از نظر کمی افزایش خوبی اردوهای جهادی در بین قشر جوان و تحصیل کرده داشته و استقبال خوبی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کیفی سازی در گروه های جهادی براساس انتظارات و نیازهایی که در جامعه وجود داشته و آسیب های اجتماعی صورت می‌پذیرد، افزود: بعد از احصای نیازها و آسیب های جامعه، گروه های جهادی جذب و از آنها کمک گرفته می شود تا مشکلات مردم شود و در همین راستا روند کیفی سازی را دنبال می کنیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: روند تعاملی و هماهنگی خوبی بین گروه‌های جهادی و دستگاه های دولتی برقرار بوده که آورده های خوبی به ویژه در مراکز تولیدی و صنعتی خواهد داشت.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =