ظرفیت شجره طیبه صالحین ظرفیتی نامتناهی است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز در اجلاسیه فرماندهان و استادیاران شبکه تربیتی صالحین بسیج استان اظهارداشت: جریانات قرن اخیر بالاخص ۴۵ سال اخیر و پیروزی انقلاب و تشکیل نظام، دولت و مجلس و امروز به عنوان یک قدرت خاص در صحنه بین الملل در مقابل استکبار جهانی و تشکیلات شجره طیبه صالحین یک اتفاق نبوده بلکه یک وعده و طرح است.

وی تصریح کرد: قراین و شواهد نشان دهنده پذیرش جهان نسبت به این حرکت بوده که بسیار ملموس است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به سرود سلام فرمانده به عنوان نمونه‌ای از صدها مورد از این پذیرش جهانی اشاره داشت و گفت: سرود سلام فرمانده در کوتاه ترین مدت به زبان های مختلف تمام دنیا را در نوردیده است.

عبادی با بیان اینکه مزاج بشر امروز آماده برای این حرف‌ها بوده که پاسخ آن باید توسط صالحین صورت پذیرد، افزود: نشانه صالحین ایمان و عمل صالح بوده که وعده امضا شده خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه زمینه برای حرکت صالحین در دنیا مساعد است، یادآور شد: اصل ظرفیت مسئله هدایت برای بشری که در درون در حال آماده شدن بوده یک ظرفیت فوق تصور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به اهمیت انگیزه و آرمان براساس باورهای وحدانی بسیج و در بین اعضای شجره طیبه صالحین اشاره داشت و گفت: مکتب صالحین می‌تواند در بین تمام مردم گسترده شود.

عبادی ادامه داد: نیروی شجره طیبه صالحین بسیج کارش به صحنه میدانی آوردن است.

وی به تأثیر تفکر امام بر عالم بشریت اشاره داشت و گفت: ظرفیت شجره طیبه صالحین ظرفیتی نامتناهی بوده و این آمادگی خفته در درون همه انسان ها وجود دارد.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه دنیا که در پیچ تاریخی بوده منتظر کارهای موثر است، اضافه کرد: شجره طیبه صالحین برای فیصه دادن مکر و حیله با فرهنگ صحیح وحیانی بسیج بوده که براساس قانون جذب به مردم جهان صادر شود و در صحنه میدانی این امر واقع شده و در حال وقوع است.

عبادی خاطرنشان کرد: ظرفیت صالحین یک ظرفیت فوق العاده است چون متکی به اصولی بوده که ستون های انقلاب و تفکرهای بسیجی هستند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + بیست =