افزایش پروازهای خراسان جنوبی در آستانه سال نو

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، پیگیری های خبرگزاری فارس در زمینه لغو مکرر پروازها در خراسان جنوبی آن هم در آستانه سال نو نتیجه داد و آن طور که عظیم طهماسبی مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در برنامه تابستانی پرواز‌های فرودگاه بیرجند و طبس شاهد افزایش پرواز‌های این دو فرودگاه هستیم و طبس میزبان اولین پرواز‌های شب خواهد بود.

وی گفت: طی رایزنی‌ها و پیگیری‌های استاندار ، نماینده مردم شهرستان‌های طبس، بشرویه، فردوس و سرایان، فرماندار ویژه طبس و همچنین مکاتبات این اداره کل بنا به درخواست مسئولان و مردم شهرستان طبس دو پرواز در برنامه تابستانی فرودگاه یاد شده برنامه ریزی شده و پرواز‌های این فرودگاه از چهار پرواز در هفته به هشت پرواز در هفته افزایش یافت.

وی ادامه داد: پرواز‌های یاد شده توسط هواپیمایی پارس ایر با یک فروند هواپیمای CRJ۲۰۰ برای روز‌های چهارشنبه و جمعه برنامه ریزی شده است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: پرواز‌های ایرلاین یاد شده از جمعه ۴ فروردین ماه آغاز می شود که پرواز روز‌های جمعه ساعت ۲۰:۰۰ از تهران آغاز ساعت ۲۱:۱۰ وارد فرودگاه طبس شده و ۲۲:۰۰ طبس را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

همچنین پرواز روز‌های چهارشنبه این ایرلاین از ۹ فروردین ماه آغاز می شود که این پرواز ساعت ۲۱:۱۵ از تهران آغاز ساعت ۲۲:۲۵ وارد فرودگاه طبس شده و ۲۳:۱۰ طبس را به مقصد تهران ترک می کند.

طهماسبی خاطرنشان کرد: پروژه روشنایی سطوح پروازی فرودگاه شهدای طبس در آذرماه سال جاری به پایان رسیده و هم اکنون با شروع پرواز‌های هواپیمایی پارس ایر به بهره برداری خواهد رسید و در آینده نزدیک مراسم افتتاح این پروژه برگزار خواهد شد.

وی گفت: فرودگاه طبس آمادگی کامل برای پذیریش پرواز‌های یاد شده و دیگر پرواز‌ها در طول ساعات شبانه روز را خواهد داشت.

طهماسبی در خصوص برنامه تابستانی پرواز‌های فرودگاه بیرجند گفت: طی پیگیری‌های صورت گرفته توسط این اداره کل یک پرواز در مسیر بیرجند-مشهد-بیرجند توسط هواپیمایی ایران ایر در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه به پرواز‌های برنامه تابستانی فرودگاه بیرجند افزوده شد.

و یدر خصوص دیگر ایرلاین‌ها افزود: هواپیمایی ماهان همانند برنامه زمستانی دو پرواز در مسیر تهران-بیرجند-تهران در روز‌های شنبه و سه شنبه در برنامه تابستانی برقرار کرده است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: در حال ریزانی با یکی از ایرلاین‌های فعال کشور برای افزایش پرواز‌ها در مسیر تهران-بیرجند تهران هستیم که در صورت هماهنگی به همراه برنامه تابستانی هواپیمایی پارس ایر به زودی به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

خبرگزاری فارس طی این مدت چندین گزارش، گفت وگوی تفصیلی و مصاحبه در زمینه لغو پروازها در خراسان جنوبی آن هم در آستانه سفرهای نوروزی و به مخاطره افتادن سرمایه گذاری های کلان گردشگری در خراسان جنوبی منتشر کرد که بازخورد آن هم افزایش پروازها در آستانه سال نو بود.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + دوازده =