تجهیز انبارهای امداد و‌ نجات در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به خدمات امدادی ارائه شده به مسافران نوروزی در استان اظهارداشت: رضایت شهروندان از خدمات مطلوب ارائه شده، نشان از همدلی و همراهی بین مجموعه ای در استان داشته و نشان می‌دهد هلال احمر به عنوان اولویتی اصلی در این استان مطرح است.

وی با بیان اینکه باوجود محورهای پر تردد، جاده های دو طرفه و حجم تصادفات در استان، اقدامات رضایت بخشی توسط هلال احمر در امر خدمت رسانی ها انجام شده است، گفت: این امر نشان دهنده همت، همدلی، سرعت عمل تیم های هلال احمر است.

وی با اشاره به وسعت و‌ پهناوری خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به فاصله این استان از مرکز، خراسان جنوبی باید بتواند به صورت مستقل بحران های احتمالی را اداره کند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ تلاش می کنیم از نظر ارتباطات و تجهیز انبارها خراسان جنوبی را مورد توجه قرار دهیم، گفت: همچنین سرانه خودرویی خوبی به خراسان جنوبی تخصیص داده می شود و ۳۰ تا ۵۰ درصد توان ترابری این استان به لحاظ خودرویی افزایش می یابد.

محمودی از راه اندازی اولین واحد ویژه خواهران در استان خبر داد و گفت: آموزش ها و‌ تجهیزات تخصصی خراسان جنوبی، در اولویت کشوری قرار می گیرد و تا پایان شهریور شاهد تحرک خوبی در مجموعه هلال احمر خواهیم بود.

 وی بیان کرد: نیاز است انبارها، آشیانه بالگرد و تیم واکنش سریع در کنار هم، مجموعه ای واحد را تشکیل دهند و این امر به عنوان پایلوت در خراسان جنوبی اجرایی شود.

دیدار و گفت وگو با امدادگران طرح خدمات نوروزی هلال احمر در شهرستان‌های قاین و بیرجند از دیگر برنامه‌‌های سفر رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به خراسان جنوبی بود.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 2 =