مردم خراسان جنوبی با حضور بی‌مثالشان قطعنامه «القدس لنا» را امضا کردند

خبرگزاری فارس – خراسان جنوبی ؛ امروز خراسان جنوبی با حضور گرم راهپیماییان در آخرین جمعه ماه خدا دوباره به میدان حمایت و پشتیبانی از قدس و فلسطین مبدل شد.

دوباره جای جای خراسان جنوبی در روز قدس عرصه حضور مردمانی شد که در  حمایت از قدس فریاد « مرگ بر اسرائیل  و مرگ بر آمریکا» سر دادند  و قدم به قدم گام برداشتند تا به رژیم غاصب صهیونیسم و ایادی استکبار جهانی اعلام کنندکه قدس همچنان قلب جغرافیای اسلام است و همه مسلمانان برای بازگشت مجدد آن به دامن اسلام تا جان در بدن  دارند از پای نخواهند نشست.

همه از خرد و کلان آمدند تا قطعنامه «قدس لنا» را امضا کنند و بگویند رؤیایی که  اشغالگران برای اولین قبله مسلمانان در سر می پرورانند هیچ گاه به حقیقت نمی پیوندد و قدس و فلسطین برای همیشه جزئی جدا نشدنی از جغرافیای اسلام باقی می ماند.

همه  آمدند تا به دشمنان بگویند برای پشتیبانی و حمایت از مظلومان عالم هیچ گاه پا پس نمی کشند و همیشه  برای در رکاب بودن حمایت از مستضعفان و مظلومان آماده اند.

آمدند تا بگویند هرچند سال دیگر هم بگذرد بازهم می آیند تا سرانجام دریکی از همین اجتماع های عظیم انسانی حامی فلسطین آزادی قدس را از زیر یوغ غاصبان جشن بگیرند و می دانند که این روز  خیلی دیر نیست و به زودی جهان شاهد برپایی این جشن عظیم خواهد بود.

بیرجندی ها، طبسی ها، قاینی ها، بشرویه ای ها، سربیشه ای ها، زیرکوهی ها، نهبندانی ها، خوسفی ها، فردوسی ها، سرایانی ها و درمیانی ها همه و همه از اهل تشیع و تسنن به  قول خود وفا کردند تا  «قدس» تنها نماند ،  تا بار دیگر  اعلام کنند که «خراسان جنوبی » مثل همیشه پا در رکاب است هرچند روزه باشند، وقتی پای حمایت از مظلوم درمیان باشد فرقی نمی کند شیعه باشی یا اهل تسنن ، به میدان می آیی.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف

 



لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − ده =