رویداد «همنا» در خراسان جنوبی برگزار می شود

محسن قطبی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهار داشت: یازدهمین رویداد آموزشی «همنا» (هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان ) در بیرجند برگزار می‌شود.

وی افزود: قوانین و مقررات در حوزه سمن‌های جوانان و روش‌های جذب منابع مالی در این رویداد ملی مورد بحث و تبادل نظر و آموزش داده می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی تصریح کرد: یازدهمین رویداد «همنا» به منظور توانمندسازی سمن‌ها و در راستای ایجاد وحدت رویه و فصل مشترک برای اقدامات قانونی سمن‌ها برگزار می‌شود.

به گفته قطبی دبیران سمن‌ها و کارشناسان جوانان ادارات شهرستان‌ها، تشکل‌های جوانان و علاقه‌مندان به اقدامات داوطلبانه در این رویداد حضور دارند.

وی یادآور شد: ارائه این آموزش‌ها کمک ارزشمندی به منظور وحدت رویه اجرایی، عملیاتی و توانمندسازی سمن‌های محسوب می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: رویداد «همنا» به عنوان چتر حمایتی برای همه جوانان فعال اجتماعی استان قلمداد و برگزاری این رویداد نیز زمینه مناسبی برای هم افزایی تشکل ها است.

قطبی گفت: رویداد توانمندسازی «همنا» با عنوان هم‌افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی، فرصتی برای جمع شدن سازمان‌های مردم نهادجوانان در سراسر استان است.

وی متذکر شد: وجه تمایز این رویداد حضور سایر تشکل‌های مردم نهاد جوانان خراسان‌جنوبی است که در دیگر دستگاه‌های متولی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار کرد: فصل‌ها و محورهای آموزشی پیش‌بینی شده در این رویداد برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد و افراد حاضر گواهی پایان دوره را دریافت می کنند.

وی افزود: حمایت‌های مالی وزارت ورزش و جوانان از سازمان‌های مردم نهاد، منوط به شرکت دبیران سازمان‌ها در این رویداد آموزشی است و حضور پرتعداد سازمان‌های مردم نهاد در این رویداد که به طور قطع اتفاقات مثبتی برای استان خواهد داشت، مورد تاکید است.

پایان پیام/۶۹۰۱۴



لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 9 =