جایگاه کلیدی معلمان مورد طمع و توجه دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال جاری با اشاره به اینکه در آستانه گرامیداشت هفته معلم قرار داریم، اظهارداشت: جایگاه و منزلت معلمان به خاطر وظایف سنگین انسانی و تربیتی که ایفا می‌کنند و فرزندان این مرز و بوم را آموزش می‌دهند بسیار مهم، حیاتی و کلیدی است.

به گفته وی معلمان آینده‌سازان این مرز و بوم را برای مدیریت کشور آماده می‌کنند.

وی متذکر شد: با توجه به جایگاه مهم معلمان، ممکن است دشمنان و معاندین نظام اسلامی نسبت به این جایگاه طمع‌ها و برنامه‌هایی داشته باشند، چون این انقلاب هم یک انقلاب معنوی بود که انسان ‌های فرهیخته مثل فرهنگیان آمدند و در پیروزی، شکل‌گیری و استمرار آن که در این چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی کردند.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه جایگاه کلیدی معلمان مورد طمع و توجه دشمنان است، تصریح کرد: فرهنگیان عزیزمان در سطح کشور به ویژه در خراسان جنوبی، انسان‌هایی فرهیخته، دلسوز، انقلابی و بابصیرت هستند و خوشبختانه تاکنون در سطح استان چنین مسئله‌ای نداشتیم که حرکت‌های کور و مذبوحانه دشمن بتواند در قشر فرهنگیان تأثیر بگذارد.

قناعت بر پاسخگویی شفاف و اقناع‌سازی جامعه فرهنگیان تأکید کرد و گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم باید اجرای برنامه‌های متنوع و در شأن فرهنگیان استان در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مناسبت پیش رو و سالروز شهادت استاد شهید مطهری که روز معلم نامیده شده، اظهار داشت، تأکید کرد: با توجه به اهمیت جایگاه معلم و بزرگداشت این هفته، در نیمه اول اردیبهشت ماه جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با یک دستور کار برای پرداختن به هفته معلم و برنامه‌های آن به صورت وبیناری با شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

پایان پیام/۳۶۳۵/ف


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =