آشنایی نسل جوان با سوابق استعمار ضرورت دارد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به شکست آمریکا در پنجم اردیبهشت ماه در صحرای طبس اظهارداشت: امروز  روزی است که خدواند بر صورت استکبار سیلی زد.

وی مسئله تبلیغ از مسائل اهم روز عنوان کرد و افزود: تبلیغات مسئله ویژه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه تا ابلاغ مبین نشود حجت تمام نیست و آن هم دو اصل دارد، اضافه کرد: یک اصل دغدغه و دردمندی است و فردی می تواند تبلیغ کند که در این حوزه دردمند باشد، مسئله دوم طرح و ابتکار عمل است که  زمانی اجرای آن موفقیت آمیز خواهد بود که طرح و ابتکار در این حوزه وجود داشته باشد.

آیت الله عبادی با اشاره به مهندسی دشمن در حوزه تبلیغات گفت: دشمنان اسلام، انقلاب و انسان برای اینکه هر نوع جنایتی را توجیه و هر نوع انحرافی را ایجاد کنند و نمره ممتازی در تبلیغ و تبیین اهداف شوم خود دارند.

وی با بیان اینکه دشمن برای به انحراف کشیدن ذهن فرزندانمان با دروغ های خود از شیوه های مختلف تبلیغاتی استفاده کرده و می کند، بیان کرد: اما متأسفانه ما نتوانسته ایم واقعیت ها را به طور صحیح برای فرزندانمان بیان کنیم و این نشان از جو تبلیغاتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به اهمیت آگاه سازی نسل جوان با سوابق استعمار تأکید کرد و افزود: جوانان ما باید بدانند از ۴۰۰ سال گذشته و یا حداقل در طی ۱۰۰ سال اخیر استعمار چه کرده و باید با سوابق آنها آشنا شوند که در این بحث ابتکار عمل دستگاه ها دارای اهمیت است.

آیت الله عبادی از اکنون تا آغاز سال تحصیلی جدید فرصت خوبی برای آگاه سازی نسل جوان و نوجوان دانست و یادآور شد: باید به صورت کارشناسانه و در قالب های مختلف واحدهای درسی برای تبیین مسائل برای نسل جوان تدوین و در این حوزه دستگاه های مربوطه تلاش کنند.

وی ادامه داد: در این زمینه کمیسیون فرهنگی مجلس نیز باید همکاری لازم را داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: تا مسئله تبیین حل نشود ضایعاتی در جامعه خواهد داشت که تمام دستاوردهای تحت تأثیر قرار گرفته و از بین خواهند رفت.

پایان پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 6 =