اشتغال‌زایی بیش از ۲ هزار نفر در منطقه ویژه اقتصادی خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حسین زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی امروز در مراسم جشن تجلیل از کارگران نمونه سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان اظهارداشت: میزان اشتغالزایی از ابتدای عملیاتی شدن منطقه ویژه اقتصادی استان تاکنون ۲ هزارو ۹۴ نفر بوده است.

وی تصریح کرد: همچنین به تفکیک میزان اشتغالزایی در دو سایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه اقتصادی استان از ابتدای عملیاتی شدن منطقه تاکنون ایجاد ۱۷۰ فرصت شغلی و واحدهای مستقر در دوسایت مرکزی و مرزی منطقه ویژه در زمان بهره برداری ایجاد اشغال برای یک هزار و ۹۲۴ نفر است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی گفت: همچنین از ابتدای فعالیت منطقه ویژه اقتصادی استان تاکنون به صورت غیر مستقیم در دو سایت مرکزی ومرزی با توجه به خدمات صادراتی به کشور افغانستان و در قالب کارشناسان، تکنسین ها، پیمانکاران، کارگران و ناوگان حمل ونقل تعداد ۵۵ هزار نفر فعالیت داشته اند.

 زارعی به به شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و افزود: شعار سال نشان دهنده اهمیت کار و کارگر و تولید و بهره وری در جامعه است.

وی اضافه کرد: به نظر می رسد تنها راه برون رفت از مشکلات و چالش‌های حوزه اقتصادی کشور، مهار تورم و رشد تولید بوده که مقام معظم رهبری به خوبی به آن اشاره کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه کارگران، عامل اصلی حرکت جامعه به سوی تولید و رشد هستند، یادآور شد: حمایت از کارگران به طور قطع به افزایش تولید و مهار تورم منجر می شود و زمینه عملی برای تحقق شعار سال بوده و در واقع نامگداری امسال نشان از نقش و جایگاه کار و کارگر در امر تولید و بهره وری در جامعه دارد.

زارعی خاطرنشان کرد: تلاش کارگران موجب شکوفایی کشور و توسعه اقتصادی می شود و هفته کارگر فرصتی برای قدردانی از زحمات افرادی می باشد که در عرصه تولید کار می‌کنند، کارگرانی که برای تحقق شعار امسال آستین همت بالا زده‌اند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =