فرمانده سپاه خراسان جنوبی: راه مقابله با استکبار ایستادگی و مقاومت است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی مقتدرانه در تمام عرصه‌ها رو به جلو حرکت می‌کند اظهار داشت: شهدای فتح خرمشهر با نثار جان خود به ما درس دادند که تنها راه مقابله با استکبار ایستادگی، مقاومت و آمادگی است.

وی گفت: امروز به برکت خون شهدا و ایثار ایثارگرانی که در هشت سال دفاع مقدس با نثار خون خود در مقابل بیگانگان ایستادگی و مقاومت کردند، کشور مقدس جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستاده و در همه عرصه‌ها رو به جلو حرکت می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه شهدا به همه ما درس ایستادگی و مقاومت آموختند، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همچنان که در فتح خرمشهر ایستادگی و مقاومت کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک مقدس جمهوری اسلامی دست دشمن بماند امروز هم تا پای جان این آمادگی را دارند که به فرمان رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا در هر عرصه‌ای که اشاره کنند به دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بپردازند و در این راه از نثار جان خود مضایقه‌ای نخواهند داشت.

سردار مهدوی با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای پاسخگویی در تمام عرصه‌ها، ادامه داد: شهدای فتح خرمشهر و دوران دفاع مقدس با نثار جان خود به ما درس دادند که تنها راه مقابله با استکبار ایستادگی و مقاومت و آمادگی است.

به گفته وی در دوران دفاع مقدس با فداکاری شهدا و رزمندگان، خرمشهر فتح شد و امروز هم با تقدیم چندین شهید، در عمل ثابت کرده ایم که نخواهیم گذاشت پرچم عزت و سربلندی این کشور بر زمین بماند.

وی بیان کرد: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم با پیشرفت‌هایی که در همه عرصه‌ها به ویژه دفاعی به وجود آمده با تمام وجود مسیر شهدا را با اقتدار ادامه خواهیم داد و در مقابل معاندین کوتاه نخواهیم آمد و نخواهیم گذاشت دشمن کوچکترین تعرضی به ایران اسلامی داشته باشد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در پایان خطاب به مردم ایران اسلامی گفت: فرزندان شما در نیروهای مسلح این روزها با جان خود ثابت کرده اند هرگز به دشمن و ایادی و مزدوران داخلی آنان اجازه نخواهند داد با قدرت‌طلبی و توطئه‌ های مختلف خدشه‌ای به انقلاب اسلام وارد کنند.

سردار مهدوی تأکید کرد: امروز فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح از آمادگی کامل در همه حوزه‌ها برخوردار هستند و به قدرت بازدارنده تبدیل شده و آمادگی دارند علاوه بر دفاع از میهمن اسلامی در هر جایی که رهبر حکیم انقلاب صلاح بدانند ایفای نقش و دفاع از مسلمین داشته باشند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سه =