قائم مقام دانشگاه آزاد: ریل گذاری در این دانشگاه در حال تغییر است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جمشید صباغ‌زاده امروز با بیان این مطلب در مراسم تودیع و معارفه رؤسای دانشگاه آزاد بیرجند اظهار داشت: گاه در کشور نداشته‌های خود را بزرگ کرده و به داشته‌های با ارزش خودمان فکر نمی‌کنیم.

وی عنوان کرد: امنیت یکی از نعمت‌ های بزرگ الهی در جمهوری اسلامی ایران است که قابل قیاس با سایر کشورهای جهان و همسایه نیست.

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از خراسان جنوبی به عنوان استانی فرهنگی با سرمایه های انسانی قوی یاد کرد و گفت: دکتر هاشمی شخصیت بسیار ارزشمندی هستند و آنچه برای انسان می‌ماند، انسانیت و اخلاقیت است.

صباغ زاده عنوان کرد: دکتر عزیزی، رئیس جدید دانشگاه آزاد بیرجند هم زمینه تحصیلی درجه یک و سابقه بسیار درخشان علمی دارند.

وی با ذکر این نکته که کار کردن در دانشگاه آزاد سخت و در این چنین شرایطی گرفتن مسئولیت ایثار است، عنوان کرد: ریل گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی در حال تغییر است و دانشگاه را به صورت سنتی نمی‌شود، اداره کرد.

صباغ زاده افزود: باید در زمینه مدیریت و تدریس علوم مختلف در دانشگاه خودمان را با نوآوری‌های دنیا و نیاز جامعه همسان کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت‌های خوبی در زمینه علمی در سطح جهان داشته‌ایم، بیان کرد: دنیا در حال تغییر است پس باید ما هم ریل گذاری خودمان در دانشگاه در راستای تغییر رشته‌های مورد نیاز جامعه و سایر موضوعات تغییر دهیم.

پایان پیام/۳۶۳۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =