۳۵ دستگاه اتوبوس از خراسان جنوبی راهی مرقد امام خمینی(ره) شد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، اسدالله جلال‌زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) از استان خراسان جنوبی با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری امروز ۱۲ خرداد ماه به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی از آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافر استان برای انتقال زائران به تهران خبر داد و گفت: ضمن هماهنگی کامل با اعضای کمیته حمل و نقل ستاد استاتی برگزاری و هماهنگی سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و با همکاری تشکل‌های صنفی حمل و نقل مسافر استان برای تامین ناوگان و ارائه سفر ایمن و مطلوب به منظور انتقال زائران و مشتاقان شرکت‌کننده در مراسم ارتحال، تدابیر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: امسال با برگزاری جلسات متعدد، هماهنگی لازم برای اعزام زائران از سراسر استان انجام شد و به استناد مصوبات ستاد ارتحال امام مقرر شد با هماهنگی کمیته اعزام، هزار و ۵۰۰ زائر از خراسان جنوبی با ۳۵ دستگاه اتوبوس به این مراسم اعزام شوند.

جلال‌زاده تصریح کرد: اتوبوس‌های حمل و نقل مسافر قبل از اعزام به لحاظ فنی بررسی می‌شوند و ناوگان شرکت‌های حمل و نقل نیز به این موضوع اهتمام دارند چرا که خدمات‌دهی با کیفیت در دستور کار است.

وی گفت: به منظور کاهش تصادفات و روان‌سازی ترافیک با همکاری پلیس راه استان، کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی با جدیت بیشتر در این ایام صورت می‌گیرد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =