اعتبارات دانشگاه‌های خراسان جنوبی افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی نخعی نماینده مردم شهرستانهای سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبارات توسعه بیمارستان شهید آتشدست نهبندان بیش از ۳ برابر مصوبه لایحه بودجه امسال افزایش یافت.

وی افزود: اعتبارات توسعه بیمارستان نهبندان از ۷ میلیارد تومان به ۲۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

 نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدواریم وزارت بهداشت و درمان نیز از محل منابع داخلی خود به توسعه بیمارستان شهید آتشدست کمک کند.

نخعی یادآور شد: اواخر سال ۱۳۹۹ با پیگیری‌های زیاد مجوز ماده ۲۳ برای طرح توسعه بیمارستان شهید آتشدست نهبندان از ۳۲ به ۹۶ تخت اخذ و برای آن ردیف بودجه در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته کلینیک تخصصی، اورژانس و بخش آی سی یو بیمارستان شهید آتشدست نهبندان به بهره برداری رسیده است که گام مهمی در ارتقای شاخص های بهداشتی و درمانی این شهرستان به شمار می‌رود.

اعتبارات دانشگاههای خراسان‌جنوبی افزایش یافت

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات دانشگاه‌های دولتی خراسان جنوبی در کمیسیون تلفیق بودجه نیز در سال جاری افزایش یافته است.

نخعی متذکر شد: بیش از ۲۷ میلیارد تومان به بودجه دانشگاه بیرجند، بیش از ۳۸ میلیارد تومان به اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به بودجه دانشگاه صنعتی بیرجند اضافه شد.

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سیزده =