بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| مرغ‌های زنده بدون مجوزی که به مقصد نرسید و کشف محموله سنگین لاستیک قاچاق

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری حوادث امروز خراسان جنوبی در جریان جزئیات خبرهای تخم مرغ‌های بدون مجوزی که به مقصد نرسید، جاسازی ۳۱ کیلوگرم تریاک در پراید، کشف ۲ هزار و ۹۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و قاچاق در نهبندان و کشف محموله سنگین لاستیک قاچاق در طبس قرار می‌گیرید.

سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی قاینات امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، یک تن و ۴۴۵ کیلوگرم تخم مرغ غیر مجاز و فاقد مجوز حمل که ارزش ریالی آن بنا بر نظر کارشناسان مربوط بالغ‌بر ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی بیان داشت: ماموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی کردند.

جاساز ۳۱ کیلوگرم تریاک در پراید

فرمانده انتظامی شهرستان قاینات در ادامه خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پراید مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۳۱ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودور جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کشف ۲ هزار و ۹۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز و قاچاق در نهبندان

 سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان هم اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و کامیون ها  را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون ها، ۲ هزار و ۹۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوزهای بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریال برآورد شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر را کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

کشف محموله سنگین لاستیک قاچاق در طبس
  
سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس نیز اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان اخباری مبنی بر حمل محموله سنگین لاستیک قاچاق از طریق محورهای مواصلاتی این شهرستان دریافت کردند که بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی افزود: مأموران هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی شهرستان طبس به یک دستگاه کامیون که از بیرجند به تهران در حال حرکت بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون ۲۹۰ حلقه لاستیک قاچاق کشف کردند که ارزش لاستیک های قاچاق کشف شده برابر نظریه کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.   

سرهنگ مریمی خاطرنشان کرد: مأموران در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + بیست =