خبرنگار فارس رتبه اول پویش رسانه‌ای «ماه امید» خراسان جنوبی را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، آیین تجلیل از آثار برگزیده پویش رسانه‌ای «ماه امید» امروز با حضور جمعی از مسوولان خراسان جنوبی و مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این آیین از «هاجر فرخ نژاد» خبرنگار فارس برای کسب رتبه اول در بخش گزارش این پویش رسانه‌ای با اهدای لوح و تندیس، تجلیل شد.

قائم عبداللهی، قائم‌مقام اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در این مراسم از رسانه‌ها به عنوان رابط بین نیازمندان و خیران یاد کرد و اظهار داشت: خبرنگاران بازویی توانمند برای جذب خیران برای کمک به نیازمندان در خراسان جنوبی به حساب می‌آیند.

عبدالرحیم لطفی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی هم فعالیت‌های خبری رسانه‌ها را در حوزه امداد به مثابه کامل اجرای اهداف جهاد تبیین عنوان کرد و گفت: کمک‌های مردمی در خراسان جنوبی به دو روش نقدی و نوین جمع‌آوری می‌شود که این نهاد یکی از ارگان‌های پیش‌رو در اجرای دولت الکترونیک به‌حساب می‌آید.

وی از جمع‌آوری ۱۲۶ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در خراسان جنوبی طی سال گذشته خبر داد و افزود: از ابتدای سال تاکنون نیز ۳۸ میلیارد تومان کمک مردمی در استان جمع‌آوری شده است.

سجاد رضایی، مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی نیز از پویش رسانه‌ای ماه امید به‌عنوان اتفاق میمون و مبارک در استان یاد کرد و اظهار داشت: خراسان جنوبی یکی از استان‌های پیش‌رو در زمینه نرم و سخت‌افزاری رسانه‌ای در کشور به‌حساب می‌آید.

وی به انتشار ۲۱ هزار توئیتر و توئیت، ۸۸ هزار پست و استوری و… پویش ماه امید در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: ۲۵۷ اثر به پویش رسانه‌ای ماه امید ارسال شد که سه اثر برتر و سه خبرنگار برتر در حوزه فیلم و خبر، گزارش، گزارش خبری و… انتخاب شدند.

 پویش رسانه‌ای «ماه امید» با همکاری کمیته امداد خمینی(ره) استان خراسان‌‌جنوبی با محوریت انعکاس اخبار مربوط به کمک‌های مؤمنانه و خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در ماه مبارک رمضان، توانمندسازی مدجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)، افطاری ساده، جمع‌خوانی‌ها و برنامه‌های قرآنی و طرح‌های «اکرام» و «محسنین» برگزار شد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 5 =