خراسان جنوبی، موفق در ممانعت از رشد پدیده نامتعارف کشف حجاب

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان اظهارداشت: استان خراسان جنوبی در بحث ممانعت از رشد پدیده نامتعارف کشف حجاب موفق عمل کرده است.

وی گفت: با عنایت به حضور نخبگان استان در این شورا،  تصمیمات باید بر اساس شرایط گرفته شود.

به گفته وی بنده تمام خراسان جنوبی را به صورت هماهنگ شده یا سرزده رفته ام و آن چه حاصل شده این است که شرایط عفاف و حجاب استان خوب است.

وی با بیان این که قدر این مردم را باید بدانیم، متذکر شد: قدر دانستن به معنای این نیست که به راحتی از کنار بدحجابان بگذریم به طور حتم باید حساس باشیم و منسجم برنامه ها را ادامه دهیم و این چند درصد بی حجابی را هم رفع کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر این که باید خطاها را رفع کنیم، گفت: کشور،  فضای خوبی را در عرصه بین المللی دارد اما در عرصه داخلی به ویژه رسانه و فضای مجازی نتوانسته ایم خوب عمل کنیم.

قناعت ادامه داد: یکی از اتفاقات بسیار بزرگی که افتاده، این است که در گذشته کشورهای عربستان و امارات به دنبال آمریکا بودند و با ناوهای آمریکا ائتلاف دریایی بستند، اما خون شهدا و رهبری های حکیمانه و پیامبر گونه امامین انقلاب و تحریم ها و مشکلاتی که مردم تحمل کردند جواب داد و کار به جایی رسیده که عربستان و امارات ائتلاف دریایی با آمریکا را قطع کرده و با ایران ائتلاف دریایی دارند.

وی تصریح کرد: نظام ما قله های پیشرفت زیادی را طی کرده اما در دو عرصه بین المللی که یکی اقتصاد و معیشت است و دیگری هم فرهنگی و موضوع عفاف و حجاب است می لنگیم.

به گفته وی رهبر معظم انقلاب اعتقاد دارند ۹۰ درصد افراد بی حجاب کشور فریب خورده اند ولی انسان های خوبی هستند که در راهپیمایی شرکت می کنند و یا در شب های قدر حضور دارند.

استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که در تصمیم گیری ها باید واقعیات جامعه را ببینیم نه چیزی که بر اساس سلایق شخصی در جلسات ارائه می دهیم، تأکید کرد: استان در خصوص عفاف و حجاب مشکل خاصی هم ندارد، مردم ما نجیب، پاک و ولایت مدار هستند و اگر می خواهیم عملکردها را ارزیابی کنیم باید ارزیابی ها در ظرفیت زمان باشد.

قناعت در پایان، داشتن نگاه انقلابی به موضوع رعایت عفاف و حجاب را در بین مسئولان ضروری دانست.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =