بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| کشف سوخت، مرغ و احشام غیر مجاز

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز حوادث خراسان جنوبی در جریان جزئیات اخبار کشف ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه در بیرجند، مرغ قاچاق در دام پلیس زیرکوه، کشف ۳۸ راس احشام غیر مجاز خوسف و مرغ بدون مجوز در نهبندان قرار می گیرید.
کشف ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق  در بیرجند
 
 سرهنگ احمد رضا کارگر، فرمانده انتظامی بیرجند اظهارداشت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، ۲ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی را کشف کردند.

وی افزود: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ نفر متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

مرغ قاچاق در دام پلیس زیرکوه

 سرهنگ هادی سلیمانی، فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه نیز گفت: مأموران انتظامی این شهرستان  هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون هزار و ۴۷۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوزهای بهداشتی کشف کردند که ارزش ریالی آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی افزود: ماموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۸ راس احشام غیر مجاز خوسف
 
سرهنگ مهدی بهمدی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان خوسف هم گفت: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه وانت تویوتا مشکوک شدند و خودرو را برای بازرسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، تعداد ۳۸ راًس گوسفند قاچاق که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده را بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برآورد کردند.

وی ادامه داد: مأموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف مرغ بدون مجوز در نهبندان

سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز اظهارداشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون ها، ۳ هزار و ۵۸۰ قطعه مرغ زنده بدون مجوزهای بهداشتی کشف کردند که ارزش آن بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۵ میلیارد و ۳۷ میلیون ریال برآورد شد.

وی افزود: ماموران در این رابطه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =