طرح ویژه نظارتی قربان تا غدیر در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار و کمیته مشترک تنظیم بازار استان اظهارداشت: ۲۷۸ تن سهمیه شکر و برنج تنظیم بازار به این استان اختصاص یافته که به تدریج توزیع می‌شود.

وی افزود: از این مقدار ۹۸ تن شکر خانوار و ۱۸۰ تن برنج هندی است که پس از مشخص شدن برش شهرستانی از شنبه هفته آینده در استان توزیع می‌شود.

وی گفت: هر کیلوگرم برنج هندی ۳۵ هزار تومان و هر کیلوگرم شکر نیز با قیمت ۲۸ هزار تومان عرضه خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح ویژه نظارتی در اعیاد غدیر تا قربان اظهار داشت: در حال حاضر هیچ مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز استان نداریم و برنامه‌ریزی‌ها در حال انجام است تا با توجه به کاهش تولید مرغ در تیر ماه، دچار مشکل نشویم.

اشرفی با ذکر این نکته که با خروج غیرقانونی مرغ از استان برخوردهای جدی خواهیم داشت، متذکر شد: مرغ به دلیل اختلاف قیمت در خراسان جنوبی با استان‌های همجوار، قاچاق می‌شود.

وی با اشاره به نوسانات قیمت و قاچاق لاستیک در خراسان جنوبی ادامه داد: به عنوان مصوبه کارگروه تنظیم بازار، توزیع هرگونه لاستیک از طریق تنظیم بازار انجام خواهد شد تا در بازار استان دچار مشکل نشویم.

تشکیل ۱۳۵ پرونده تخلف در خراسان جنوبی

حامد حسن نژاد، سرپرست اداره‌ کل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: طی دو ماه گذشته با بازرسی مستمر بازار، ۱۳۵ پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و ۸۹۶ میلیون تومان در استان تشکیل شده است.

به گفته وی در این مدت سه هزار و ۱۲۲ مورد بازرسی از بازار استان انجام شد.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =