بانوی روشندل خراسان‌جنوبی در مسیر پارآسیایی شدن

صالحه قلندری، سرپرست هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از بیرجند اظهار داشت: فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشورمان از ورزشکار خوش‌نام روشندل شهرستان طبس گلشن برای حضور در چهاردهمین مرحله از اردوی تیم ملی گلبال بانوان کشور دعوت به عمل آورد تا توانمندی‌های بی‌نطیرش را به نمایش بگذارد.

وی افزود: زهرا عیدیان بانوی شایسته خراسان‌جنوبی به همراه زهرا گزمه، رعنا نیازی، مریم حسام آبادی، فاطمه قایدی، مریم آهون، ویدا جبارزاده، ریزان دژآهنگ و معصومه ملایی ۹ ملی پوشی گلبال کشورمان هستند که با سرپرستی مدیا شریفی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی خود را  زیر نظر طیبه ملکی سرمربی، آرزو حاجیان مربی و عفت نصر مربی بدنساز تیم ملی انجام می‌دهند.

سرپرست هیئت ورزش نابینایان و کم بینایان خراسان جنوبی تصریح کرد: زهرا عیدیان، اکرم و نجمه محمدی، نادیا بخشی، عاطفه حاجی‌پور و فهیمه هوشیار با مربیگری فاطمه جوانشیر به نمایندگی از استان برای نخستین بار در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلبال کشور به مصاف برترین‌های ایران رفتند و بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستادند.

قلندری یادآور شد: پس از درخشش و شگفتی‌ساز شدن بانوان خراسان جنوبی در این ماراتن ملی فدراسیون ورزش نابینایان و کم بینایان کشورمان از زهرا عیدیان برای حضور فعال در دهمین اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان کشور دعوت به عمل آورد.

وی افزود: عیدیان برای پنجمین بار به اردوی آمادگی تیم ملی گلبال بانوان نابینان و کم بینایان کشور دعوت می‌شود تا شانس حضور خود را در مسابقات پاراآسیایی هانگژو به محک بگذارد.

پایان‌پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =