آیت الله «اوحدی» ستونی ستبر برای مردم زیرکوه بود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از زیرکوه، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در دومین اجلاسیه طلاب و علمای زیرکوه و بزرگداشت آیت الله اوحدی اظهار داشت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود، به دنبال تهی کردن جامعه از آموزه ها و شاخص‌های فرهنگی و فاصله انداختن بین نسل جدید و گذشته است.

وی افزود: غدیر، عید بزرگ شیعیان و مسلمین جهان است و از آن به عنوان عید اکبر یاد می کنند و بزرگان می گویند اگر به غدیر خوب پرداخته می شد دیگر عاشورا تکرار نمی شد و برای تکرار نشدن عاشوراهای دیگر باید به غدیر خوب بپردازیم.

وی با بیان این که دشمن با جمهوری اسلامی در حال جنگ تمام عیار ترکیبی است افزود: در این جنگ تمام آیتم های ویژه و خاص لحاظ شده و یکی از مهم ترین آن جنگ و تهاجم فرهنگی است و دشمن برای رسیدن به اهداف شوم استعماری خود دست به جنگ فرهنگی زده است.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود باید جامعه مورد هدف را از آموزه ها و شاخص‌های فرهنگی تهی کنند و بین نسل جدید و گذشته فاصله بیندازد.

قناعت تصریح کرد: کاری که آمریکا و غربی ها انجام می‌دهد این است که نسل جدید از گذشته با افتخار خود اطلاع نداشته باشد و اینکه چه مفاخر و علمای بزرگی وجود داشتند و از آن بی‌اطلاع باشند.

وی با تأکید بر اینکه سرداران بزرگی دفاع مقدس را برای ما رقم زدند و دانشمندان و مفاخر و علمای بزرگی داریم، تصریح کرد: یکی از راه های تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن برگزاری این نوع اجلاسیه هاست تا نسل جوان و مجامع دانشگاهی ما با بزرگان و اندیشمندان آشنا شوند که در موضوعات فردی اهل زهد و پرهیزکاری و در حوزه های اجتماعی، مردم مدار بوده اند.

استاندار خراسان جنوبی در خصوص شخصیت آیت الله اوحدی، گفت: شخصیت هایی همچون آیت الله اوحدی، ستونی برای مردم بودند و در موضوعات اجتماعی به پیگیری مشکلات مردم می پرداختند و اکنون نیز این نوع افراد داریم و نسل جدید باید با این شخصیت ها آشنا شوند.

قناعت خاطرنشان کرد: این اجلاسیه فرصتی برای طلاب، جوانان و مردم است تا این شخصیت عالم و دانشمند را بشناسند و یک تقابل برابر غربی ها نیز محسوب می شود و غربی ها به دنبال این هستند تا مفاخر خود که بااصالت و الگو هستند را نشناسیم و برایمان الگو نشوند.

وی متذکر شد: دشمن به دنبال این است که جوانان ما شخصیت های مجازی و غیرواقعی غرب را الگوی خود قرار دهند در صورتی که ما سابقه دیرینه در حوزه های علمی، حوزوی، دانشگاهی، نظامی و ایثارگری داریم و این نوع اجلاسیه ها می تواند به خنثی کردن نقشه های دشمن کمک کند.

پایان پیام/۶۹۰۷۵


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 1 =