اهداء هزار و ۷۳ قلم لوازم ضروری به نیازمندان خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سید رضا حسینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از ابتدای سال ۱۴۰۲  برای تهیه لوازم ضروری زندگی خانواده های تحت حمایت بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه شد.

وی با بیان این که خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین، بخشی از وسایل مورد نیاز و آسایش آنها انجام می‌شود افزود: در این راستا هزار و ۷۳ قلم لوازم ضروری زندگی از ابتدای امسال بین مددجویان تحت حمایت توزیع شده است. 

وی با اشاره به این‌که این وسایل از تولیدات داخلی و  شامل کولر آبی، بخاری گازی ، یخچال و … بود  بیان کرد: رفع فقر و محرومیت، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است. 

وی ضمن قدردانی از مشارکت و همراهی خیران تأکید کرد: براساس ‌نیازسنجی‌های انجام‌شده به ‌منظور تامین نیازهای ضروری تمامی خانوارهای تحت حمایت، برای هم افزایی کمک‌های مردمی و ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و نهادها نیاز به توجه هر چه بیشتر مسوولان است تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای ضروری اقشار آسیب‌پذیر جامعه باشیم.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =