معرفی برگزیدگان جشنواره «ایران جوان بمان» در خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، برگزیدگان نخستین جشنواره استانی هنری، سینمایی«ایران جوان بمان» در خراسان جنوبی با رای هیئت داوران در چهار بخش موشن، گرافیک، کاریکاتور و فیلم کوتاه معرفی شدند.

براساس رای هیئت داوران جشنواره، در بخش «کاریکاتور» لوح تقدیر و جایزه نقدی به‌ طور مشترک به سجاد بیدختی و عاطفه بهرامی اهدا شد و در همین بخش الهه حیدرپور با دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی (۳۰ میلیون ریال) مقام اول، متین فعال با دریافت لوح تقدیر، جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریال مقام دوم و سمیه عبداللهی با دریافت لوح تقدیر و مبلغ (۱۰ میلیون ریال) رتبه سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش «گرافیک» لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به ریحانه حامی و فاطمه زهرا برزگری؛ تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی با کسب مقام اول به محدثه قربان‌پور، لوح تقدیر و جایزه نقدی برای کسب مقام دوم به مظاهر بنی اسدی و لوح تقدیر و جایزه نقدی به تکتم چرخکاران برای کسب رتبه سوم در این بخش اهدا شد.

براساس رای هیئت داوران در بخش سینما و فیلم کوتاه هیچ اثری شایسته کسب مقام اول و دوم نبود و در این بخش جایزه نقدی (۴۰ میلیون ریال) به کارگردان فیلم آثار خوشبختی با کسب رتبه سوم اهدا شد.

در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی (۲۰ میلیون ریال) به ابوالفضل اسدی مقدم برای فیلم کوتاه میم نون، تقدیر ویژه با اهدای لوح و جایزه نقدی (۲۰ میلیون ریال) برای تصویربرداری و نوع نگاه به تنهایی سالمندان به فیلم کوتاه عاشقانه‌ای برای یک دوست به حسین نارمنجی تعلق گرفت.

همچنین در بخش «موشن و انیمیشن» بنا به آرای هیات داوران هیچ اثری شایسته دریافت جایزه نبود و حمید کاظمی تبار در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی برای انیمیشن خانواده مدادی را از آن خود کرد.

با توجه به این که در بخش موشن، انیمیشن و فیلم کوتاه اثری شایسته کسب مقام نبود، داوران خواستار اختصاص و هزینه‌کرد رقم جوایز برای تولید و ساخت فیلم کوتاه در مقوله جوانی جمعیت بین هنرمندان شدند.

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + دوازده =