پیگیری دخل و خرج خراسان جنوبی در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید جهانشاهی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی امروز به پایتخت سفر کرد تا ضمن دیدار با مقامات سازمان برنامه و بودجه کشور پیگیری موارد مربوط به دخل و خرج خراسان جنوبی باشد.

بنابراین گزارش اولین دیدار کاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با سعید توتونچی ملکی، رئیس امور برنامه و بودجه استان‌ها سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونان وی بود که جهانشاهی در این دیدار به ارائه گزارش توزیع اعتبارات هزینه ای و تملک  خراسان جنوبی پرداخت. 

 درخواست تامین کسری اعتبارات هزینه ای، ابلاغ به موقع تخصیص اعتبارات عمرانی، افزایش حقوق نیروهای طرح دستگاه های اجرایی استان و … از جمله خواسته های وی بود که با رئیس امور برنامه و بودجه استان ها در میان گذاشت.

 دیگر پیگیری های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با مقامات سازمان برنامه و بودجه کشور به افزایش اعتبارات سازمان مدیریت و برنامه ریزی، سهمیه نیروهای امریه در این سازمان ، سازو کار در خصوص بیمه تکمیلی کارکنان سازمان ، هماهنگی لازم برای جابه جایی حساب حقوقی کارکنان سازمان و … برمی گشت.

پایان پیام/۶۹۰۷۵

 

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 7 =