مدال‌آوری اسکواش‌بازان خراسان‌جنوبی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، اسکواش‌بازان شایسته خراسان‌جنوبی در مسابقات قهرمانی بین‌المللی اسکواش «گرگان‌جونیور» استان گلستان خوش درخشیدند.

در این ماراتن بین‌المللی، ۲۳۷ ورزشکار دختر و پسر برتر رشته اسکواش از ایران و ۱۵ ورزشکار از عراق در پنج رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال به رقابت پرداختند.
 
در بخش بانوان مسابقات قهرمانی بین‌المللی اسکواش «گرگان‌جونیور» استان گلستان، تعداد ۱۰۲ ورزشکار برتر  از ۱۶ استان کشور و یک ورزشکار از عراق برای کسب مدال رنگی در مقابل یکدیگر صف‌‌آرایی کردند.

 

 «فدرا ‌فروزانفر» از خراسان جنوبی در رده سنی کمتر از ۱۱ سال مسابقات بین‌المللی اسکواش «گرگان‌جونیور» با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد.

در بخش مردان این‌ رویداد بین‌المللی اسکواش «گرگان‌جونیور» استان گلستان تعداد ۱۳۵ ورزشکار برتر استان‌های کشور و ۱۴ اسکواش‌باز از کشور عراق برای کسب مدال رنگی و دریافت رنکینگ‌ داخلی و آسیایی به مصاف یکدیگر رفتند.

«امیر مهدی خراشادیزاده» از استان خراسان جنوبی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال مسابقات بین‌المللی «گرگان‌جونیور» با کسب مدال برنز حائز مقام سوم مشترک این رقابت‌ها‌ شد.

 

پایان پیام/۶۹۰۱۴


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + شانزده =