توقیف محموله بیش از نیم تن حشیش توسط پلیس خراسان جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای فرعی شهرستان بیرجند دریافت کردند که تیم‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی بیان داشت: ماموران هنگام کنترل و گشت‌زنی در محورهای فرعی شهرستان بیرجند به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و یک سواری پژو پارس که از سمت سربیشه به سمت بیرجند در حال حرکت بودند مشکوک شده و با علائم هشدار دهنده به رانندگان خودروها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: رانندگان با مشاهده ماموران بلافاصله از محورهای فرعی به سمت یکی از روستاها متواری شده و هر سه دستگاه خودرو وارد یک منزل مسکونی شدند.

شجاعی‌نسب تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی و با اقدامات پلیسی محل مورد نظر را شناسایی کرده و در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر کردند که در بازرسی از خودروها ۵۹۷ کیلو و ۲۵۰ گرم حشیش و ۲۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد.

وی با بیان اینکه در این عملیات در مجموع ۶۱۸ کیلو حشیش و تریاک کشف و ۳ خودرو از قاچاقچیان مواد مخدر توقیف و ۴ متهم دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: امروز با اشراف اطلاعاتی پلیس در تمام نقاط استان، هیچ نقطه امنی برای اشرار، قاچاقچیان، سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت جامعه وجود ندارد.

پایان پیام


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =