همایش «لبیک یا قرآن» در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی عصر امروز در همایش لبیک یا قرآن و آیین افتتاحیه چهل و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند اظهار داشت: دشمن با تمام همت خود و برنامه‌های پیوسته و دراز مدت به دنبال این است تا نور اسلام را خاموش کند.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مکتب اسلام مکتب پاسخگو و تضمین کننده هدایت جامعه بشریت است، افزود: قطعا اسلام بر سایر مکتب‌ها طبق آیات قرآن کریم غلبه پیدا خواهد کرد و وقتی خورشید اسلام، حجاب‌ها را کنار بزند هدایت‌های قرآن کریم فراگیر خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام نوفرستی با بیان اینکه اهانت به ساحت قرآن کریم نشان دهنده اوج عجز و ناتوانی دشمن است، افزود: آینده جهان متعلق به قرآن و اسلام است و به برکت اسلام و قرآن شاهد وحدت بین مسلمین و کشورهای مختلف اسلامی هستیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: این موضوع نشان دهنده عظمت قرآن و اسلام است و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم و از نسل جوان انتطار داریم با ارتباط و انس با قرآن کریم و معرفت بتوانند برای اسلام افتخارآفرین باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این موقعیت تاثیرگذاری جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت تلاش کنید تا در پیشرفت مباحث قرآنی و معرفتی تاثیرگذار باشید و امیدواریم شاهد حضور بیشتر افراد در این نوع مسابقات باشیم.

پایان پیام


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 5 =