دعوت امام جمعه خوسف از نخبگان برای ثبت نام در انتخابات

حجت الاسلام و المسلمین علی اسماعیلی، امام جمعه خوسف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انتخابات، لیله القدری بوده که با احیای آن انقلاب جان تازه ای پیدا می کند.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: طی سالیان گذشته هجمه فراوان و ناجوانمردانه فعالیت های تخریبی دشمن را علیه انتخابات می بینیم که نشان از اهمیت از فوق العاده آن دارد.

امام جمعه خوسف بیان کرد: در این دوران سرنوشت ساز به طور قطع دستگاه قانون گذاری یک سری بزرگ مردانی را می طلبد که از جنس مردم باشند و در برابر فریاد مستکبران و وسوسه خناسان در میدان بمانند و برای رساندن کشتی انقلاب، به ساحل تمدن اسلامی تمام تلاش خود را به کار گیرند.

اسماعیلی ادامه داد: تشکیل چنین مجلسی نیازمند مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات پرشور است.

وی با اشاره به اینکه در میان مؤلفه های برگزاری انتخابات پرشور، نقش حضور حداکثری مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب بسیار پررنگ است، اضافه کرد: آنچه که باعث نشاط و حضور مؤثر مردم در انتخابات می شود وجود نامزدهای توانمندی بوده که تکلیف مدارنه در این کارزار مقدس ورود کنند.

امام جمعه خوسف با بیان اینکه مشارکت حداکثری و رقابت سالم مستلزم ثبت نام نخبگان کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: همان طور که به کسانی که توانایی بر دوش کشیدن این بار بزرگ را ندارند توصیه میشود که ثبت نام نکنند از تمام دغدغه مندان فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی که در خود توان، تعهد و تخصص حضور در این میدان مقدس را می بینند دعوت می کنیم تا برای کارزار ارزشمند اعلام آمادگی و حضور و در این فرصت باقی مانده ثبت کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

 


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =