خواسته‌های درمیانی‌ها از رئیس‌جمهور

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، مولوی عبداللهی امام جمعه اهل سنت اسدیه امروز در جمع مردم این شهرستان با حضور رئیس جمهور اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی امروز دستور شروع ابرپروژه ریلی شرق کشور را دادند و دل مردم خراسان جنوبی را شاد کردند.

وی با بیان اینکه شما خود در این استان میزبان هستید چراکه علاوه بر رئیس جمهوری، نماینده مردم استان در خبرگان رهبری هم هستید، عنوان کرد: الحمدالله وحدت و امنیت دو نعمتی است که در شهرستان درمیان داریم که دشمنان اسلام هرگز اتحاد ما را نخواستند.

امام جمعه اهل سنت اسدیه بیان داشت: دشمنانی که حربه اختلاف را برگزیدند و می‌خواهند بین مسلمانان شیعه و سنی اختلاف ایجاد کنند این آرزو را به گور خواهند برد، اهل بیت پیامبر جزو مشترکات ماست، محبت اهل بیت جزو ایمان ماست.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان درمیان هزینه شده و گازرسانی به ۱۰۰ درصد روستاها و شهرها کامل است، خاطرنشان کرد: از نهضت ملی مسکن مردم بسیار راضی هستند و جهاد آبرسانی و ساخت مسکن برای معلولان و مددجویان و توجه به عشایر و بیابان‌زدایی انجام شده و قدردان هستیم

امید به ملت و مردم و جهان اسلام برگشته است

حجت‌الاسلام خزائی امام جمعه اسدیه نیز اظهار داشت: گاهی در گذشته بخشداری بود که نمی‌دانست این روستا زیرمجموعه اوست اما امروز افتخار می‌کنیم که امید به ملت و مردم و جهان اسلام برگشته و به کمک دولت بیش از ۲۰ چمن مصنوعی افتتاح شده است.

وی عنوان کرد: مسئولان به هوش باشند که در گذشته، دولت‌ها برای اراضی مشهور لچکی ۲۰ سال قول دادند و عمل نکردند اما امروز این زمین‌ها به کمک دولت کار و کرامت در حال واگذاری به مردم است.

خزائی با بیان اینکه نهضت آسفالت در روستاها در حال انجام است و بیشتر روستاها کوچه بدون آسفالت ندارند، افزود: هفته قبل روستایی که سه خانوار دارد در این شهرستان گازرسانی شد و این برای دولت افتخار است.

امام جمعه اسدیه با تاکید بر اینکه ما اجازه نخواهیم داد خناثان جنایت کنند و ما اینجا ایستاده‌ایم، گفت: در درمیان ۱۲۰ شهید شیعه و ۴۵ شهید اهل سنت داریم و شیعه و سنی با هم وصلت کارند و هر دو کنار هم هستیم، اتحاد و انسجام و انقلاب را با خون و جانمان حفظ و دفاع خواهیم کرد و خیال دولت از مردم درمیان راحت باشد.

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + یازده =