هزینه‌کرد ۳ هزار میلیارد ریالی درآمدهای مالیاتی خراسان‌جنوبی

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، علی کریمدادی، مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مهلت ارائه و ارسال فهرست صورت معاملات فصل تابستان ۱۴۰۲ تا ۱۵ آبانماه سال جاری است.

وی ادامه داد: به موجب ماده ۱۶۹ و ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، اشخاص حقوقی و صاحبان مشاغل مشمول این قانون، مکلفند برای انجام معاملات خود صورتحساب صادر و شماره اقتصادی خود و طرف معامله را در صورتحساب‌ها، قراردادها و سایر اسناد مشابه درج و فهرست معاملات خود را به سازمان امور مالیاتی کشور ارائه کنند.

وی اضافه کرد: بنابراین مؤدیان مالیاتی مشمول، باید با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به آدرس www.intamedia.ir در این مهلت اعلام شده، نسبت به ثبت و ارسال اطلاعات مربوطه خود اقدام کنند.

مدیرکل امور مالیاتی خراسان جنوبی در زمینه هزینه کرد مالیات در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در  خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه نخست سال جاری از محل مالیات و عوارض وصول شده، مبلغ هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال به حساب شهرداری ها، ۷۳۱ میلیارد ریال به حساب دهیاری ها، مبلغ ۷۳ میلیارد ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری و مبلغ ۲۴۱ میلیارد ریال به حساب مناطق عشایری استان واریز شد.

کریمدادی با بیان این که این پرداختی ها است در مجموع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۷ درصد رشد دارد افزود: همچنین در این مدت، مبلغ ۱۷۵ میلیارد ریال  برای توسعه ورزش مدارس، ورزش همگانی، ورزش روستایی و عشایری، ورزش بانوان و زیرساخت‌های ورزش به‌ویژه در حوزه جانبازان و معلولان، مبلغ ۱۳ میلیارد ریال برای ساماندهی سکونتگاههای غیررسمی ‌‌واقع در محدوده و خارج از محدوده شهرها و مبلغ ۶۸۴ میلیارد ریال به عنوان مالیات سلامت به حساب دستگاه‌های اجرایی مربوط  واریز شد.

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − سه =