محصولات استراتژیک خراسان جنوبی در نمایشگاه پکن رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین، حسینی، رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی  امروز در نشست خبری اظهار داشت: در دهه اول آذر، سه محصول خاص و اقتصادی استان شامل زرشک، زعفران و عناب در بسته های جذاب، شکیل و با درج مشخصات در نمایشگاه بزرگ مواد غذایی جهان، در کشور چین و شهر پکن معرفی و ارائه می شود. 

وی هدف از این کار را معرفی محصولات غذایی استان، بازاریابی و جذب مشتری بیان و اضافه کرد: نمایشگاه از ۶ تا ۱۰ آذر برپا و برای اولین بار است که خراسان جنوبی نیز در بزرگ ترین نمایشگاه مواد غذایی جهان شرکت می کند. 

رئیس اتاق تعاون هراسان جنوبی حضور خراسان جنوبی و ارائه محصولات ارزشمند استان در این نمایشگاه را از دستاوردهای دومین جشنواره زرشک خراسان جنوبی بیان کرد و گفت: اتاق تعاون استان با دعوت کشور میزبان و به صورت رایگان در نمایشگاه حضور می یابد و شرکت در نمایشگاه، غرفه و … هیچ هزینه ای برای خراسان جنوبی نداشته است. 

حسینی اظهار امیدواری کرد: حضور خراسان جنوبی در این نمایشگاه، مقدمه ای برای معرفی بیشتر ، جذب بهتر سرمایه گذار و تقاضا برای محصولات استان به ویژه این محصولات شود. 

پایان پیام/


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − ده =