اجرای عدالت مهم‌ترین خواسته مردم است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (یکشنبه) در دیدار با «سید محمد هاشمی» جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: جایگاه فرهنگ برای انسان بالاترین جایگاه است  در عین حالی که ممکن است در یک مقطعی مسائل نظامی، در یک مقطعی مسائل اقتصادی و غیره به دلیلی اولویت پیدا کند اما در اصل جایگاه هیچ تفاوتی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه زمانی درست می شود که فرهنگش درست و زمانی منحرف می‌شود که فرهنگش منحرف باشد، بیان داشت: هرچند هزینه‌های زیادی در این صحنه داده شده از سال ۴۲ و قیام امام (ره) و تا امروز اعم از آنچه که مستقیما در جامعه ملت ایران و یا در منطقه و یا در سطح جهان، اما این هزینه‌ها در عین حالی که سنگین است ولی دستاوردش بعد از این همه تلخی برای بشر در عصر حاضر به نتیجه مطلوبی می‌رسد .

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: امام خمینی(ره) در سال ۴۲ به فرهنگ بشر که براساس زور و تزویر و شکنجه و فساد و مکر و حیله بود، اعتراض کرد این حرف‌ها نه تنها برای عوام، برای خواص هم مفهوم نبود نه تنها برای مردم ایران بلکه برای جهان هم مفهوم نبود.

آیت‌الله عبادی آگاهی بین‌المللی حاصل شده را نتیجه هزینه‌های سنگین دانست و تصریح کرد: همه راه‌ها به بن‌بست رسیده و امروز به روی بشر یک باب جدیدی باز شده  که با زور، قلدری‌ها، آدم کشی‌ها، فریب واعتیاد و فحشا و منکر نمی‌شود جلوی آن را بگیرند.

وی با بیان اینکه مشکل بشر مشکل فرهنگی بوده و اگر دیگر مسائل ایجاد می‌شود عارضی بوده چون اقتصاد و مسائل نظامی همه لوازم فرهنگ هستند، تصریح کرد: امروز باید آنچه به دولت و چه حوزه‌های علمیه و چه دانشگاه‌ها مربوط می‌شود با همکاری و تقسیم کار از این فرصت به نفع بشر استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم خواهان عدالت و رعایت قانون هستند و فرصت آنقدر ارزشمند است که نباید به این قدرها قناعت کنیم، اضافه کرد: آنچه مردم می‌خواهند دور از هیاهوهای سیاسی و تبلیغاتی، پیاده کردن اسلام و اجرای عدالت و عمل به گفته‌ها و عده‌ها است.

آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط منطقه محیا شده و کسانی که صاحب عزم و ارده هستند تا پای جان ایستاده و گل کاشته‌اند و مظلومان عالم پای حرفشان ایستاده و موجب شرمندگی کسانی بوده که ادعای انسانیت می‌کنند و منافقانی که برای «مهسا امینی» سر و سینه زدند و در مقابل فاجعه غزه حرفی نزدند و سکوت کردند.

انتهای پیام/


منبع خبر: دفاع پرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 4 =