استاندار خراسان جنوبی: ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه تغذیه مصنوعی سد بندان اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه تغذیه مصنوعی بندان واقع در شهرستان مرزی نهبندان با تسلیت شهادت امام محمد باقر(ع)، شهدای دفاع مقدس، مدافع وطن، مدافع حرم و شهدای خدمت به خصوص شهید آیت الله رئیسی، اظهار کرد: یک ماه قبل به همراه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی دیداری با وزیر نیرو داشتیم که در این دیدار محرابیان، وزیر نیرو درخواست استان را در خصوص پروژه‌های آب منطقه‌ای استان به خصوص تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه تغذیه مصنوعی بندان پذیرفت. 

وی افزود: با توجه به پای کار بودن مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان جنوبی با گذشت کمتر از یک ماه از قول وزیر نیرو شاهد عملیات اجرایی این پروژه مهم و حیاتی در شهرستان نهبندان هستیم.

استاندار گفت: پروژه‌های مختلفی در حوزه آب و برق در سطح استان و شهرستان نهبندان آماده افتتاح داریم که از وزیر نیرو قبل از حادثه شهادت شهید جمهورمان درخواست کردیم که برای افتتاح به استان سفر کند که متأسفانه این حادثه تلخ رقم خورد.

قناعت بیان کرد: به امید خدا در هفت ماه آینده شاهد راه اندازی و افتتاح این طرح مهم و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دیگری در استان و شهرستان خواهیم بود.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری


منبع خبر: برنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =